نویسنده: محمد حیدری
// چهار شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر معرفی بازی Splitgate: Arena Warfare

به‌مناسبت تغییر نام بازی Wormhole Wars به Splitgate: Arena Warfare، تریلری تازه از گیم‌پلی این بازی چند‌نفره منتشر شده است.

اوایل امسال و طی رویداد Pax East، نسخه‌ی آلفای بازی اول شخص و چند‌نفره‌ی Wormhole Wars به نمایش عموم درآمد؛ اثری که با ترکیب المان‌های بازی‌های شناخته‌شده‌ای همچون Halo و Portal، سعی در خلق تجربه‌ای سریع، نفس‌گیر و مهیج در بخش چند‌نفره دارد.

اکنون استودیوی 1047 Games توسعه‌دهنده‌ی Wormhole Wars با اعلام خبر تغییر نام این بازی به Splitgate: Arena Warfare، از تریلر تازه‌ی این اثر رونمایی کرده است؛ تریلری ۹۰ ثانیه‌ای که طی آن بخش‌هایی از گیم‌پلی این بازی به نمایش درمی‌آید:

دانلود ویدیو از آپارات

در طول این تریلر، بازیکنان به‌خوبی با نحوه‌ی ترکیب عناصر گیم‌پلی بازی‌هایی همچون Halo و Portal آشنا می‌شوند و به‌ شکلی عملی کاربرد حفره‌های پورتال-مانند موجود در Splitgate: Arena Warfare را مشاهده می‌کنند؛ حفره‌هایی که تنها روی سطوح خاصی قابل استفاده هستند و می‌توان از آن‌ها برای جابجایی سریع در نقشه، غافل‌گیر کردن یا به دام انداختن دشمنان استفاده کرد. علاوه‌ بر این، بازیکنان می‌توانند با استفاده از قوانین و خاصیت‌های فیزیکی همچون حداکثر سرعت فرود (یا Terminal Velocity)، کارایی این حفره‌ها در مبارزات را به بالا‌ترین حد ممکن برسانند.

علاقه‌مندان به تجربه‌ی نسخه‌ی آلفای Splitgate: Arena Warfare روی کامپیوتر، می‌توانند با مراجعه و ثبت‌نام در اکانت دیسکورد این بازی، از گیم‌پلی خاص، هیجان‌انگیز و سریع‌ آن لذت ببرند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده