نویسنده: محمد حیدری
// پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

بازی FIFA 18 و چند اثر دیگر به سرویس EA Access اضافه شدند

به‌تازگی کمپانی الکترونیک آرتز فهرست بازی‌های جدید سرویس EA Access را اعلام کرد.

کمپانی الکترونیک آرتز از تمامی بازی‌های جدیدی که به‌زودی و طی سه ماه آینده در سرویس EA Access قابل‌دسترس خواهند بود رونمایی کرد. طی این مدت، نه تنها بازی‌هایی همچون FIFA 18، Fe، The Sims 4، Dantes's Inferno و Burnout Paradise Remastered به بخش Vault این سرویس اضافه خواهند شد بلکه مشترکان EA Access می‌توانند به برخی از بازی‌ها از طریق ویژگی Play First Trial دسترسی پیدا کنند. قابلیتی بسیار جالب که دسترسی محدود (۱۰ ساعت در هفته) به برخی‌ از بازی‌ها را پیش از عرضه‌ی رسمی آن‌ها ممکن می‌کند. لازم به ذکر است که بازی Dante's Inferno، به شکل backwards compatibility روی کنسول ایکس‌ باکس وان اجرا خواهد شد.

لیست بازی‌های Play First Trial و تاریخ دسترسی به آن‌ها به شرح زیر اعلام شده است:

نام بازی
تاریخ دسترسی (شمسی)  تاریخ دسترسی (میلادی)
Madden NFL 19   پنج‌شنبه ۱۱ مرداد ۲ آگوست
NBA Live 19جمعه ۹ شهریور۳۱ آگوست
NHL 19پنج‌شنبه ۱۵ شهریور۶ سپتامبر
FIFA 19پنج‌شنبه ۲۹ شهریور۲۰ سپتامبر

همانطور که مشاهده می‌کنید بازی بسیار مورد انتظار FIFA 19 که بعد از سال‌ها با مجوز لیگ قهرمانان اروپا به بازار عرضه خواهد شد نیز در این لیست حضور دارد.

علاوه بر این، اصلاحاتی در سرویس EA Access روی کنسول Xbox One صورت خواهد گرفت که از میان آن‌ها می‌توان به یک رابط کاربری تازه و همچنین اضافه شدن ویژگی Game Remote Installs اشاره کرد. کمپانی EA در مورد این قابلیت و دیگر اصلاحات مذکور توضیحاتی را ارائه داده است:

این اصلاحات قابلیتی را به سرویس EA Access اضافه خواهند کرد که احتمالا بسیاری از شما عاشقانه آن را دوست خواهید داشت؛ قابلیت Ramote Game Installs. بله، با کمک این ویژگی قادر خواهید بود که بازی‌های خود را از طریق کامپیوتر و موبایل روی کنسول خود نصب کنید. این تکنولوژی عالی نیست؟ علاوه بر این، شاهد تعمیرات و اصلاحاتی اساسی در ظاهر رابط کاربری، بهبود جهت‌دهی (میان صفحات مختلف)، ارائه‌ی بازی‌ها و تریلر‌های بیشتر و ارتقای بسیاری دیگر از ویژگی‌های این سرویس خواهید بود.

برای اطلاع از تازه‌ترین اخبار و اطلاعات در این زمینه، با ما در تیم خبری زومجی همراه باشید.


منبع gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده