نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

دو بازی جدید از یوبیسافت به سرویس Backwards Compatibility اضافه شدند

کمپانی مایکروسافت از راهیابی دو بازی Assassin's Creed Liberation HD و Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter به سرویس Backwards Compatibility خبر داد.

کمپانی مایکروسافت همچنان به اضافه کردن بازی‌های جدید به سرویس Backwards Compatibility کنسول ایکس باکس وان ادامه می‌دهد. هفته گذشته شاهد راهیابی سه بازی جدید به فهرست بازی‌های سرویس Backwards Compatibility بودیم و حال در تازه‌ترین اخبار بازی، میجر نلسون اعلام کرده است که از حالا بازی Assassin's Creed Liberation HD و بازی Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter از کنسول ایکس باکس 360 در کنسول نسل فعلی مایکروسافت قابل تجربه است.

بازی Assassin's Creed Liberation HD در ابتدا به صورت انحصاری برای پلی استیشن ویتا منتشر و پس از آن برای کنسول‌های خانگی پورت شد. این بازی نسخه‌ای فرعی از بازی Assassin's Creed III به حساب می‌آید که وقایع آن در لوئیزیانا جریان دارد و بازیکنان برای اولین بار در مجموعه اساسین کرید در نقش یک زن با نام «اَوِلین دی گراندپری» قرار می‌گیرند. در نسخه HD بازی Assassin's Creed Liberation شاهد بهبود کیفیت سمعی و بصری بازی هستیم، اما دیگر محتوای بازی تغییری نسبت به نسخه پلی استیشن ویتا نداشته است.

در عین حال بازی Ghost Recon Advanced Warfighter یکی از اولین بازی‌های تیراندازی کنسول ایکس باکس 360 به شمار می‌آید که اولین بار در سال ۲۰۰۶ شاهد انتشار آن بودیم. این بازی پس از انتشار با استقبال بازیکنان مواجه شد و تحسین منتقدان را به دنبال داشت.

 به مانند همیشه بازیکنانی که دیسک بازی‌ Ghost Recon Advanced Warfighter را در اختیار دارند می‌توانند با واردکردن دیسک در کنسول ایکس باکس وان به تجربه آن‌ بپردازند. همچنین در صورتی که نسخه‌ دیجیتالی بازی‌های Liberation HD و GRAW را در اختیار دارید هم‌اکنون می‌توانید در قسمت Ready to Download در بخش My Games و Apps نام آن‌ها را مشاهده کنید و برای دانلود کردن بازی‌ها اقدام کنید. افزون بر این، شما می‌توانید هر یک از بازی‌های یادشده را به صورت دیجیتالی از فروشگاه ایکس باکس خریداری کنید.

سرویس Backward Compatibility در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و از آن زمان به طور چشم‌گیری رشد کرده است؛ به طوری که این سرویس امکان تجربه بیش از ۴۰۰ بازی ایکس باکس 360 و بیش از ۳۰ بازی کلاسیک ایکس باکس اورجینال را برای کاربران ایکس‌باکس وان فراهم کرده است. همچنین کمپانی مایکروسافت چندی قبل اعلام کرد که بازیکنان نزدیک به ۱ میلیارد ساعت در کنسول ایکس‌باکس وان به تجربه بازی‌های سرویس Backward Compatibility پرداخته‌اند که این موضوع نشان از محبوبیت بالای این سرویس دارد. شما می‌توانید فهرست کامل بازی‌های سرویس پشتیبانی از بازی‌های نسل گذشته ایکس‌باکس وان را از اینجا مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده