// سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴

عکس جلد نسخه استاندارد بازی NBA 2K19 مشخص شد

کمپانی 2K Sports به طور رسمی از طرح جلد نسخه استاندارد بازی NBA 2K19 با حضور ستاره تیم میلواکی باکس یعنی جیانیس آنتتوکومپو رونمایی کرد.

چندی پیش بازیکنان NBA 2K18 عکس جلد بازی NBA 2K19 را که به طور تصادفی در منو این بازی نمایان شده بود با حضور جیانیس آنتتوکومپو (Giannis Antetokounmpo) مشاهده کردند. حال به تازگی سازندگان به طور رسمی از حضور وی روی جلد نسخه استاندارد NBA 2K19 رونمایی کرده‌اند. جیانیس جزو بازیکنان محبوب تیم میلواکی باکس است و از وی به عنوان The Greek Freak یاد می‌شود. کاربران می‌توانند با پیش خرید کردن این محصول به کارت Sapphire MyTeam، تعداد ۱۰ بسته MyTeam و مبلغ ۵ هزار پول داخل بازی دست پیدا کنند.

جیانیس اولین بازیکنی است که توانست با امتیازات کسب شده در ریباند، پاس گل، دفاع و گل جزو ۲۰ بازیکن برتر محسوب شود. همچنین این بازیکن توانست لقب‌های مختلفی همچون «بهترین بازیکن از لحاظ پیشرفت» را به خود اختصاص دهد. همانند طرح جلد نسخه ۲۰ سالگی بازی NBA 2K که با حضور لبران جیمز است، اصطلاح‌های معروف این بازیکن نیز روی جلد بازی دیده می‌شود.

جیانیس آنتتوکومپو در مورد حضور خود در عکس جلد این بازی نوشت:

من بسیار مفتخر هستم که به عنوان اولین بازیکن بین المللی برای جلد بازی NBA 2K19 انتخاب شده‌ام. من از تجربه بازی NBA 2K لذت می‌برم و این موضوع برای من خیلی مهم است. من برای کسب اعتبار در NBA زحمات زیادی کشیده‌ام و حضورم روی جلد NBA 2K19 رویایی است که برای من به واقعیت تبدیل شده است.

nba 2k19

در بالا فوق می‌توانید عکس جلد رسمی بازی NBA 2K19 را مشاهده کنید. این بازی بسکتبال ۵۹.۹۹ دلار برای نسخه استاندارد و ۹۹.۹۹ دلار برای نسخه Anniversary Edition قیمت گذاری شده است و کاربران می‌توانند از تاریخ ۳۱ آگوست (۹ شهریور ماه) محتویات بازی را دانلود یا به اصطلاح Pre Load کنند. حالت رایگان Prelude در آن سو به بازیکنان اجازه می‌دهد که پیش از عرضه بازی بتوانند تنظیمات شخصی خود را در بازی اعمال کنند.

بازی NBA 2K19 در استودیو ویژوال کانسپتس (Visual Concepts) در دست ساخت قرار دارد و در آن سو کمپانی توکی اسپورتس (2K Sports) وظیفه انتشار آن را نیز بر عهده گرفته است. بازی در تاریخ ۱۱ سپتامبر (۲۰ شهریور ماه) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

نظرات خود را در مورد عکس جلد نسخه استاندارد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده