نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

کاراکترهای بیشتری از انیمه Bleach در بازی Jump Force حاضر خواهند بود

طبق گفته سازندگان، کاراکترهای بیشتری از انیمه‌ Bleach در بازی Jump Force حضور خواهند داشت.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، با توجه به مطلب منتشر شده در آخرین جلد از هفته‌نامه‌ی شونن جامپ (هفته‌نامه‌ی ژاپنی مخصوص اخبار جهان انیمه)، در بازی Jump Force، جدیدترین ساخته‌ی کمپانی Bandai Namco، علاوه بر ایچیگو، شاهد حضور دو شخصیت دیگر از انیمه بلیچ یعنی روکیا و آیزن نیز خواهیم بود. هنوز مشخص نیست که این دو کاراکتر چطور قرار است به خط داستانی این اثر اضافه شوند. علاوه بر کاراکترهای انیمه‌ی Bleach، شاهد حضور شخصیت‌های انیمه‌هایی همچون Dragon Ball، Death Note و One Piece نیز هستیم.

با توجه به اسامی منتشر شده از کاراکترهای حاضر در بازی که در مجله‌ی شونن به چشم می‌خورد، در کنار روکیا، آیزن و ایچیگو از Bleach، شاهد حضور فریزا و گوکو از انیمه‌ی Dragon Ball Z، لوفی و زورو از One Piece و ناروتو و ساسکه از مجموعه‌ی ناروتو خواهیم بود. با توجه به اظهارات سازنده‌ی بازی، کاراکترهای بیشتری از بازی هستند که هنوز معرفی نشده‌اند. 

تنها نکته ناامیدکننده درباره‌ی Jump Force، غیرقابل بازی بودن دو شخصیت انیمه‌ی Death Note، یعنی لایت یاگامی و ریوک است که با توجه به صحبت سازندگان بازی در رویداد E3، این دو کاراکتر، در دسته‌ی کاراکترهایی قرار می‌گیرند که قرار است در روایت داستان بازی نقش داشته باشند؛ نقشی که هنوز مشخص نیست.

کوجی ناکاجیما، تهیه‌کننده‌ی بازی در جدیدترین مصاحبه‌اش وقتی از او درباره‌ی کاراکتر موردعلاقه‌اش در بازی سوال پرسیده شد، چیزی نگفت و به حضور یک شخصیت «غیرعادی» و «غیر منتظره» اشاره کرد. کاراکتری که به نظر می‌رسد حضورش در بازی طرفداران انیمه و مانگا را حسابی شگفت‌زده کند. به هر حال باید صبر کرد تا لیست کامل کاراکترهای حاضر در بازی منتشر شود.

بازی Jump Force در سال ۲۰۱۹ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما چیست؟ به نظرتان این کاراکتر مرموز چه کسی می‌تواند باشد؟ 


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده