// جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷

مایک ایبارا از توجه مایکروسافت به درخواست‌های طرفداران می‌گوید

مایک ایبارا، نایب رییس بخش برنامه‌ریزی ایکس‌باکس توضیح می‌دهد که گوش دادن به صدای گیمرها، یک عامل کلیدی در برنامه‌های مایکروسافت است. با زومجی همراه باشید.

بدون شک مایکروسافت نمایش بسیار خوبی در نمایشگاه E3 2018 از خود نشان داده است. مایک ایبارا، نایب رئیس بخش برنامه‌ریزی ایکس‌باکس در جریان مصاحبه با مجله ژاپنی هفتگی Famitsu راجع به این مورد صحبت کرد. ایبارا در این مصاحبه توضیح داد که آن‌ها چیزی را که گیمرها از آن‌ها می‌‌خواهند، درک می‌کنند. او قول داد که به صدای گیمرها گوش خواهند داد و به طور مداوم روی چیزی که گیمرها می‌خواهند، تمرکز خواهند کرد. به طور حتم یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های طرفداران کنسول ایکس باکس وان، بازی‌های انحصاری بیشتر برای این دستگاه است و این درخواست به گوش آن‌ها رسیده است و به‌همین دلیل چند استودیوی جدید به مجموعه خود اضافه کرده‌اند.

او در ادامه از نسل بعدی ایکس باکس صحبت کرد و توضیح داد که چیزی که بخش ایکس باکس در نمایشگاه E3 اعلام کرد، به طور حتم تنها برای بازی کردن خواهد بود و روی بازیکنان تمرکز خواهد داشت. به همین دلیل، ایبارا باز هم تاکید کرد که آن‌ها به چیزی که گیمرها می‌خواهند گوش فرا خواهند داد تا بتوانند برای گیمرها بهترین تجربه را در زمینه بازی‌ کردن، رقم بزنند.

در انتها ایبارا راجع به نسخه جدید مجموعه Halo یعنی Halo Infinite صحبت کرد. بر اساس گفته‌های ایبارا، این بازی روی مستر چیف تمرکز خواهد داشت و پاسخی به درخواست طرفدارانی خواهد بود که دوست داشتند یک داستان جدید از مستر چیف را ببینند. ایبارا بیش از هر چیز دیگری درباره موتور جدید این بازی که Slipscape نام دارد، هیجان‌زده بود، ولی اطلاعات بیشتری نمی‌توانست ارائه دهد.

در صورت علاقه می‌توانید صحبت‌های فیل اسپنسر را هم راجع به نسل بعدی کنسول‌ها و استودیوهای خریداری شده توسط مایکروسافت در این صفحه مطالعه کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده