// پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

فیل اسپنسر از استودیوهای خریداری شده توسط مایکروسافت و نسل بعدی ایکس باکس می‌گوید

فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس باکس کمپانی مایکروسافت، در جریان یک مصاحبه، اطلاعاتی از همکاری این کمپانی با توسعه‌دهندگان ژاپنی و آینده ایکس باکس ارائه داد. با زومجی همراه باشید.

در جریان مصاحبه‌ای که با فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس باکس کمپانی مایکروسافت انجام شد، او راجع به سفرهایی که در چند سال گذشته به ژاپن داشته است، صحبت کرد. او در این سال‌ها با ناشران زیادی ملاقات داشته است و در حال حاضر از نزدیک با توسعه‌دهندگان ژاپنی در حال همکاری است. این توسعه‌دهندگان به اسپنسر اجازه می‌دهند تا قبل از عرضه بازی‌شان، آن را تجربه کند و با او راجع به اهدفشان صحبت می‌کنند. اسپنسر ایجاد یک رابطه قوی بین صاحب پلتفرم و ناشران را درک کرده است و این رابطه را بسیار مهم قلمداد می‌کند.

وقتی که از او راجع به خبر خریداری استودیوهای جدید مایکروسافت پرسیده شد، اشاره کرد که بازیکنان همیشه خواستار بازی‌های بسیار خوبی بوده‌اند و واضح است که بازی‌های First Party از چه اهمیت بالایی برای یک پلتفرم برخوردار است.

همانطور که می‌دانید در جریان کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018، این کمپانی به توسعه نسل بعدی ایکس باکس اشاره کرد و اسپنسر در رابطه با این موضوع، اشاره کرد که در حال حاضر ساخت این کنسول آغاز شده است و بازیکنان در مرکز توجهات روند توسعه این محصول قرار دارند. در حال حاضر نزدیک به دو میلیارد نفر در سراسر جهان روی تمامی پلتفرم‌های مختلف در حال انجام بازی‌های ویدیویی هستند، اما اسپنسر معتقد است که با فراهم آوردن قوی‌ترین و بهترین سخت‌افزار کنسولی که تاکنون ساخته شده است، می‌تواند یک تجربه فوق‌العاده را برای بازیکنان رقم بزند. اسپنسر معتقد است که این هدف با کنسول ایکس باکس وان ایکس محقق می‌شود، اما در آینده باز هم باید بهبودهای بیشتری روی این کنسول اعمال شود.

در گذشته، مایکروسافت با چندین کمپانی توسعه‌دهنده سخت‌افزار در حال مذاکره بوده است و آن‌ها در حال حاضر درباره اینکه از چه نوآوری‌ای در معماری کنسول آینده خود استفاده کنند، بحث می‌کنند. او به‌خوبی می‌داند که مواردی همچون نرخ فریم و رزولوشن از اهمیت بالایی برخوردار هستند. با این حال، روند ساخت سخت‌افزار جدید در حال حاضر شروع شده است و او مداوم به احتمالات فکر می‌کند.

اسپنسر معتقد است که سرمایه‌گذاری روی هوش مصنوعی می‌تواند کمک شایانی به دنیای بازی‌های ویدیویی و واقعی‌تر به‌نظر رسیدن کاراکترهای آن‌ها کند. هوش مصنوعی می‌تواند این را که یک بازی چگونه اجرا شود شبیه‌سازی کند و حتی برای دیباگینگ هم بسیار کارایی داشته باشد.

وقتی از او راجع به تکنولوژی استریمینگ سوال شد، او گفت که با اینکه دو میلیارد نفر در سراسر جهان در حال انجام بازی‌ ویدیویی هستند، اما خیلی از آن‌ها کنسول خانگی ندارند و اینکه بخواهید به تمامی این دو میلیارد نفر، کنسول بفروشید، راه‌حل ایده‌آلی نیست. اسپنسر ترجیح می‌دهد با گسترش تلفن‌های هوشمند و کامپیوترهای شخصی در سراسر جهان، به مردم بازی‌هایی ارائه دهد که به اندازه بازی‌های کنسول‌های خانگی از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

در نهایت اسپنسر اشاره کرد که از پشتیبانی توسعه‌دهندگان فوق‌العاده‌‌ی ژاپنی از کنسول ایکس باکس وان بسیار خشنود است و با این اتفاق، بازیکنان ژاپنی ایکس‌باکس قادر خواهند بود تا از بازی‌های توسعه‌دهندگان محبوبشان لذت ببرند و حتی در آینده منتظر توسعه‌دهندگان بیشتری هم باشند.

شما کاربران زومجی می‌توانید در ادامه نظرات خود را راجع به صحبت‌های فیل اسپنسر با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده