نویسنده: علی ولی خانی
// چهار شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

بسته‌ الحاقی Turning Tides بازی Battlefield 1 برای مدتی محدود رایگان شد

برای مدت کوتاهی می‌توانید بسته‌های الحاقی Turning Tides را برای Battlefield 1 و Second Assault برای Battlefield 4 را به صورت رایگان دریافت کنید.

کمپانی EA دو DLC سری Battlefield را با هدف تبلیغ برای Battlefield V به صورت رایگان منتشر می‌کند. این بار بازیکنان می‌توانند بسته‌ی الحاقی Turning Tides بازی Battlefield 1 را که حول نبرد‌های نیروهای دریایی می‌چرخد، به همراه بسته‌ی الحاقی Second Assault که نقشه‌های قدیمی زیادی از سری Battlefield را با رنگ و رویی تازه به Battlefield 4 اضافه می‌کند، به صورت رایگان برای روی Xbox One و PlayStation 4 دریافت کنند.

Turning Tides چهار نقشه‌ی چند نفره‌ی جدید، کلاس Infiltrator Elite، بخش Operation جدید و Royal Marines را به بازی اضافه می‌کند، در حالی که Second Assault حاوی نسخه‌های بازسازی شده‌ی چند نقشه‌ی قدیمی سری از جمله Operation Firestorm ،Operation Metro ،Golf of Oman و Caspian Border است. در حال حاضر این دو بسته‌ی الحاقی رایگان تنها برای دو کنسول PS4 و Xbox One در دسترس هستند و خبری از عرضه‌ی رایگان آن‌ها برای نسخه‌ی کامپیوتر این بازی‌ها نیست. به نظر می‌رسد که این دو بسته‌ی الحاقی حداقل به مدت یک هفته در دسترس باشند.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده