// دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

جزئیات بیشتری از بسته الحاقی Turning Tides بازی Battlefield 1 منتشر شد

به تازگی جزئیات بیشتری از نقشه‌ها، اسلحه و سایر موارد بسته الحاقی Turning Tides بازی Battlefield 1 منتشر شده است.

به واسطه استودیو دایس، سازنده بازی Battlefield 1، این بازی از زمان عرضه تا به امروز هیچ‌وقت طرفداران خود را از نظر محتوا ناامید نکرده و از طریق به روزرسانی‌های مختلف و بسته‌های الحاقی، خود را تازه نگه داشته است. چندی پیش بود که اطلاعات اولیه از بسته الحاقی Turning Tides بازی Battlefield 1 منتشر شد و حال شاهد اطلاعات بیشتری از این بسته الحاقی هستیم. اطلاعاتی نظیر مشخص شدن اسلحه‌ها، نقشه‌های بازی و حزب جدید که سربازان امپراطوری بریتانیا هستند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در بسته الحاقی Turning Tides که در ماه دسامبر عرضه می‌شود، کاربران می‌توانند لذت تسخیر کردن زمین، آب و آسمان را در جنگ بزرگ بچشند. به عبارتی در بسته الحاقی Turning Tides، شاهد نبردهای هوایی، زمینی و دریایی هیجان انگیزی خواهیم بود. اولین نقشه‌ی بازی، Cape Helles واقع در شبه جزیره گالیپولی ترکیه نام دارد، جایی که سربازان بریتانیایی به امپراطوری عثمانی حمله کرده بودند.

نقشه‌ی بعدی بازی، Achi Baba نام دارد که در واقع در همان محیط گالیپولی است ولی با این تفاوت که در اینجا از مکان‌های کوهستانی‌ و تپه‌ای شکل استفاده شده تا پیاده نظام‌ها بتوانند خودی نشان بدهند. در نقشه ذکر شده نیز سربازان بریتانیایی از طریق تپه‌های موجود در محیط قصد دارند به امپراطوری عثمانی حمله کنند.

این در حالی است که در ژانویه سال ۲۰۱۸ نیز نقشه‌ای دیگر به نام Heligoland Bight به بازی اضافه خواهد شد. در این نقشه شاهد نبردهای هوایی میان سربازان بریتانیایی و آلمانی و ناوگان‌های دریایی آن‌ها خواهیم بود. در کنار این نقشه، اگر علاقه‌مند به مبارزات نزدیک هستید، می‌توانید از نقشه Zeebrugge لذت ببرید که واقع در بندر بلژیک (بندر Bruges Zeebrugge) است.

از نقشه‌های بازی که بگذریم، از طریق بسته الحاقی Turning Tides کاربران می‌توانند به سربازان امپراطوری بریتانیا: تفنگداران سلطنتی دسترسی داشته باشند که از ظاهری خاص برخوردار هستند. همچنین اسلحه‌های جدیدی نظیر اسلحه M1917 Trench Carbine، اسلحه Type 38 Arisaka، اسلحه Farquhar-Hill،اسلحه m1917 MG، اسلحه Carcano M91 Carbine و اسلحه M1912/P.16 به بازی اضافه خواهد شد.

از میان وسایل نقلیه جدید بسته الحاقی Turning Tides نیز می‌توان به C-Class Airship و Destroyer اشاره کرد و اگر علاقه‌مند به کلاس‌های الیت بازی هستید، می‌توانند از طریق کلاس Infiltrator، تجربه‌ای جدید و هیجان انگیز را کسب کنید؛ این کلاس الیت از سرعت بالایی در دویدن برخوردار است و می‌توانید حملات توپخانه‌ای را روی دشمن اعمال کنید.

از دیگر موارد این بسته الحاقی می‌توان به آیتم‌های تزئینی جدید، Assignmentهای جدید و حالت Conquest Assault و یک Operation جدید اشاره کرد. در ادامه می‌توانید عکس‌های مربوط به نقشه‌ها و سربازان بریتانیایی بازی بتلفیلد 1 را مشاهده کنید.

بازی بتلفیلد ۱

بازی بتلفیلد ۱

بازی بتلفیلد ۱

بازی بتلفیلد ۱

بازی بتلفیلد ۱


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده