// شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

آپدیت بازی Ni no Kuni II دو درجه سختی جدید به بازی اضافه می‌کند

جدیدترین آپدیت بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom منتشر شد. این بروزرسانی دو درجه سختی جدید به بازی اضافه می‌کند و برخی از باگ‌های بازی را هم برطرف می‌سازد.

بر اساس آخرین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو یک بروزرسانی جدید برای بازی نقش آفرینی ژاپنی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom منتشر کرد. این بروزرسانی دو درجه سختی جدید Hard و Expert را به بازی اضافه می‌کند و شما می‌توانید در ابتدای بازی یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. این بروزرسانی همچنین چند آیتم کمیاب جدید به بازی اضافه و برخی از باگ‌های بازی را هم برطرف می‌کند.

انجام این بازی در درجات سختی بیشتر تنها به افزایش چالش مراحل خلاصه نمی‌شود و کیفیت و تعداد آیتم‌هایی را که در اختیارتان قرار می‌گیرد هم تحت تاثیر قرار می‌گیرند. در ادامه می‌توانید چند تصویر مربوط به این بروزرسانی را مشاهده کنید.

ماه گذشته بود که خبر فروش بیش از ۹۰۰ هزار نسخه از این بازی منتشر شد و فروش کلی این مجموعه را به ۲.۸ میلیون نسخه رساند که شامل بازی‌های Ni no Kuni: Wrath of the White Witch کنسول پلی‌استیشن 3 و نسخه اوریجینال DS بازی Ni no Kuni: Dominion of the Dark Djinn می‌شود. از آن زمان تاکنون هیچ بروزرسانی جدیدی برای بازی عرضه نشده بود و در حال حاضر فروش این بازی به عدد یک میلیون بسیار نزدیک شده است.

بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom در تاریخ سوم فرودین ماه ۹۷ (۲۳ مارس ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و پی سی منتشر شد و از وبسایت زومجی نمره خوب ۸.۵ را دریافت کرد. در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از بررسی این بازی را مطالعه کنید:

بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom، سومین نسخه از مجموعه Ni no Kuni است که به خوبی راه این مجموعه در خلق اثری با ارزش را ادامه داده است و درکنار مشکلاتی که دارد، می تواند مخاطب خود را نزدیک به ۷۰ ساعت سرگرم کند. Ni no Kuni II: Revenant Kingdom اثری است که نشان می دهد به واسطه بازی های ویدویی می‌توان زیبایی و نشاط را به تصویر کشید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده