// چهار شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 به سرویس Backward Compatibility راه یافت

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 از طریق سیستم Backward Compatibility برای کنسول ایکس باکس وان منتشر شد.

فروردین ماه گذشته، اعلام شد که بازی Call of Duty 4: Modern Warfare از طریق سیستم Backward Compatibility برای دارندگان کنسول ایکس باکس وان در دسترس قرار گرفته است. حال در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت (Microsoft) اعلام کرد که یکی دیگر از نسخه‌های سری محبوب کالاف دیوتی یعنی Call of Duty: Modern Warfare 3، ساخته کمپانی اکتیویژن (Activision)، به جمع بازی‌های سیستم «پشتیبانی از بازی‌های نسل پیشین کنسول ایکس باکس وان» ملحق شده است.

همانند بازی‌هایی که تا امروز به Backward Compatibility اضافه شده است، بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 به همراه تمامی ویژگی‌های خود همچون بخش کمپین، حالت چند نفره و تمامی بسته‌های الحاقی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

با اضافه شدن بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 به سیستم Backward Compatibility تنها جای خالی بازی Moder Warfare 2 در این فهرست دیده می‌شود. البته اگر شایعات پیرامون بازسازی مدرن وارفر 2 واقعیت داشته باشد، احتمال اینکه این بازی در آینده نزدیک به Backward Compatibility اضافه شود کم است.

modern wrfare 3

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در تاریخ ۲۰۱۱ میلادی منتشر شده است و برای ایکس‌‌باکس 360، نینتندو ویی، پلی استیشن 3 و پی سی نیز در دسترس قرار دارد. 

سرویس پشتیبانی از بازی‌های نسل گذشته ایکس‌باکس وان یا همان Backward Compatibility توانسته است به محبوبیت بالایی دست پیدا کند؛ طوری که مایکروسافت چندی پیش اعلام کرد که بازیکنان در مجموع به مدت ۱ میلیارد ساعت به تجربه بازی‌های قدیمی ایکس‌باکس روی کنسول جدیدشان پرداخته‌اند و این اتفاق به عنوان یک رکورد برای این کمپانی ثبت شد.

اگر از علاقه‌مندان به سری بازی‌های جنگی Call of Duty هستید در مطلبی دیگر در زومجی می‌توانید به جمع‌بندی به یادماندنی‌ترین لحظات تاریخی این سری نگاهی بیاندازید.

شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به سرویس پشتیبانی از بازی‌های نسل گذشته ایکس‌باکس وان را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده