// جمعه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۲

COD 4: Modern Warfare به جمع بازی های Backwards Compatibility پیوست

علاقه‌مندان به بازی Call of Duty 4: Modern Warfare می‌توانند این بازی را از طریق قابلیت Backwards Compatibility روی ایکس باکس وان خود تجربه کنند.

اگر فکر می‌کنید که نسخه ریمستر بازی Call of Duty 4: Modern Warfare قیمت بالایی دارد یا قادر به تهیه آن نیستید و در گذشته نسخه ایکس باکس 360 این بازی را تهیه کرده‌اید، نگران نباشید زیرا در جدیدترین اخبار بازی کمپانی اکتیویژن (Activision) و مایکروسافت اعلام کردند که بازی مورد انتظار Call of Duty 4: Modern Warfare به لیست بازی‌های سرویس Backwards Compatibility اضافه شده است و می‌توانید آن را روی ایکس باکس وان خود تجربه کنید.

از طرفی اگر هنوز این بازی را تهیه نکرده‌اید، می‌توانید به سراغ تخفیف‌های بهاری ایکس باکس بروید که در جریان آن بازی Call of Duty 4: Modern Warfare محصول سال ۲۰۰۷ با قیمت ۱۴.۹۹ دلار (با در نظر گرفتن اشتراک طلایی) به فروش می‌رسد. با این حال شایعاتی هم به گوش می‌رسد از اینکه نسخه Modern Warfare 2 قرار است برای پلتفرم‌های نسل هشتمی ریمستر شود.

از دیگر اخبار Backwards Compatibility می‌توان به اضافه شدن بازی Far Cry 2 و بازی Sniper Elite V2 در آینده امکان دارد به این سرویس اضافه شوند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده