نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

ابزار توسعه‌دهنده‌ی بازی Dying Light از طریق استیم در دسترس است

صاحبان نسخه رایانه‌های شخصی بازی Dying Light می‌توانند بسته‌ی ابزار توسعه‌دهنده‌ی این عنوان را از استیم دانلود کنند و به خلق محتواهای اختصاصی خود بپردازند. برای مشاهده‌ی ویدئوی مربوط به این بسته با زومجی همراه باشید.
در ویدئوی زیر که برای معرفی بسته‌ی ابزار توسعه‌دهنده‌ی بازی منتشر شده است، ویژگی‌های مختلف این ابزار مانند ایجاد مراحل، ساختمان‌ها، آیتم‌ها، مینی‌گیم و حتی داستان جدید در بازی را مشاهده می‌کنید. تکلند، سازنده بازی، همچنین چند ویدئوی راهنمایی برای نشان دادن نحوه عملکرد این ابزار در Dying Light تهیه کرده که می‌توانید برای تماشای آنها به اینجا مراجعه کنید. این شرکت همچنین در صفحه استیم بازی اعلام کرد که به زودی ویدئوهای بیشتری را نیز در این زمینه منتشر می‌کند. تکلند در ادامه افزود:
مثل همیشه ما بی‌صبرانه منتظر نظرات شما هستیم. بسته‌ی ابزار توسعه‌دهنده‌ی ما مرتبا با بروزرسانیهای متعدد گسترش خواهد یافت؛ بنابراین نظرات شما و آنچه که با این ابزار می‌سازید برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر چیز خاصی وجود دارد که می‌خواهید اصلاح شود حتما به ما بگویید.
بازی Dying Light برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، لینوکس، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شده است و میانگین امتیازات ۷۵ از ۱۰۰ را به ثبت رساند. منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده