سازندگان بازی های Crysis و X-Wing استودیوی جدیدی را تشکیل دادند
این گروه کارکشته در زمینه بازی سازی از تجربیات بسیار فراوانی برخوردار هستند.
وسمن
اغلب بخاطر مجموعهی X-Wing شناخته میشود و همچنین در ساخت بازی Saints Row طراح ارشد بوده است.
ممایس
بر روی بازیهای بزرگی مانند Crysis و Far Cry کار کرده و سایفرت نیز در مراحل ساخت بازیهای AAA مانند Homefront و Frontlines: Fuel of War وظیفه نویسندگی و طراحی داشته است. با توجه به تمام این مسائل استودیوی
امپلر
درحال حاضر ۱۵ عضو دارد که تمامی آنها سر جمع در طول عمر کاری خود بر روی ۹۶ بازی مختلف کار کردهاند. با اینکه استودیو هنوز برای صحبت درمورد اول پروژه خود آماده نیست (آنها قول دادهاند که در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه اطلاعات بیشتری به اشتراک بگذارند) اما میدانیم که آنها از موتور بازی سازیِ جدید کمپانی
اتودسک
با نام استینگری استفاده میکنند. گیم پلیِ اولین بازی آنها بر اساس هر دو شیوهی بازی کردنِ سنتی و واقعیت مجازی ساخته خواهد شد. سایفرت در این باره توضیح داد که:
من اولین کسی نیستم که همچین حرفی میزند اما فکر میکنم که واقعیت مجازی تنها آینده صنعت بازیهای ویدئویی نخواهد بود بلکه آینده تمام ساختههای دیجیتالی و کامپیوتری حساب میشود. صفحه نمایشهای جالب این دستگاه جزو آن چیزهای جالب و عجیبی خواهد بود که فرزندانم درموردش بسیار صحبت خواهند کرد. این تکنولوژی نه تنها در صنعت بازیهای ویدئویی تاثیر عمیقی خواهد گذاشت، بلکه بر روی تمامی محصولات کامپیوتری تاثیرگذار خواهد بود. ما نیز قطعا قصد داریم تا جزو این تکنولوژی باشیم چرا که نه تنها هدف ما تشکیل یک کمپانی برای ساخت بازیهای رایانهای است، بلکه ما به دنبال شغلی مناسب برای تواناییهایمان هستیم و میدانیم که قادر خواهیم بود از طریق آن پول درآوریم. ما عشق تکنولوژیهای جدید و جالب یا تجربههای جدید و جالب هستیم و تاثیری که واقعیت مجازی در آینده بر روی صنعت بازیهای ویدئویی خواهد گذاشت به شدت عمیق خواهد بود.
در حال حاضر اوضاع مراحل ساخت برای استودیوی
امپلر
در اوایل کار خود قرار دارد و اکثیر اعضای تیم تا جایی که زمان اجازه دهد به شدت بر روی اولین پروژه درحال کار کردن هستند.
سایفرت
در این باره اینگونه توضیح داد:
در حال حاضر ما از تمام وقتی که وجود دارد استفاده میکنیم، شبها، آخر هفتهها و خلاصه هر وقت که زمان به ما اجازه دهد. تمامی اعضای تیم از بودجه شخصی برای پیشبرد مراحل ساخت استفاده میکنند زیرا همانطور که ما بر روی بازی سرمایه گذاری میکنیم، باید بر روی خودمان نیز سرمایه گذاری کنیم چرا که ما به قابلیتهای اعضای تیم باور داریم. به هسته اصلی کاری که میکنیم ایمان داریم و میدانیم که در دراز مدت این سرمایه گذاری ارزش خواهد داشت. من فکر میکنم زمانی که شما بتوانید نمونه اولیهی کار خود به اتمام برسانید، وقتی که مردم بتوانند آن را مشاهده کرده و متوجه شوند که این محصول واقعی است، آن موقع است که به مرحله اول و حیاتیِ ساخت رسیدهاید. در این مرحله ممکن است ناشر جدید وارد کار شود و باقی بودجه را تامین کند، یا سرمایه گذاری پیدا شود، شاید بتوانید از طریق کیک استارتر باقی بودجه را تامین کنید یا از آن در سیستم دسترسی زودترِ استیم استفاده کنید. مسئله کلی این است که وقتی به مرحله نمونه اولیه برسید، کار اصلی تازه شروع خواهد شد. من فکر میکنم که ما خیلی زودتر از حد انتظار بتوانیم به مرحله انتشار محصول خود برسیم.
منبع: