نویسنده: محمد حیدری
// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

بازی واقعیت مجازی Beat Saber برای Playstation VR عرضه خواهد شد

بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی طی نمایشی کوتاه و جذاب اعلام کرد که بازی واقعیت مجازی Beat Saber برای Playstation VR نیز عرضه خواهد شد.

کمپانی Sony Interactive Entertainment طی نمایشی زیبا و هیجان‌انگیز اعلام کرد که بازی Beat Saber برای هدست‌واقعیت مجازی پلی‌استیشن (Playstation VR) عرضه خواهد شد.  نسخه‌ی Early Access این بازی که توسط استودیوی Hyperbolic Games ساخته شده است طی مدتی کوتاه نظر بسیاری از هواداران را در استیم به خود جلب کرد و توانست با ثبت امتیازات بالا در این منبع، به یکی از مورد‌انتظار‌ترین و باکیفیت‌ترین بازی‌های واقعیت‌مجازی در دید عموم بازیکنان تبدیل شود.

گیم‌پلی این بازی بسیار پرتحرک و ریتمیک، ترکیبی از برش دادن مکعب‌های جهت‌دار با شمشیر لیزری و انجام حرکات با ریتم است که تمامی المان‌های آن به خوبی در تریلر منتشر‌شده به نمایش گذاشته شده است. تاکنون و با توجه به واکنش‌های دریافتی از نسخه‌ی استیم بازی، می‌توان نتیجه گرفت که این بازی توانسته‌ است جایگاه خود را به عنوان یکی از مفرح‌ترین بازی‌های VR در میان هواداران به ثبت برساند.

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات

Beat Saber هم اکنون بر روی استیم و برای Oculus Rift ،HTC Vive و Windows Mixed Reality قابل‌دسترس است. از شما دعوت می‌کنیم برای مشاهده‌ی مشخصات فنی انواع هدست واقعیت مجازی و قیمت آن‌ها از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. پلی‌استیشن VR، هدست های آکیولس و وایو HTC در کنار دیگر هدست‌های واقعیت مجازی در این بخش در دسترس هستند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده