نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۷

آگهی تبلیغاتی استیم به صورت اتفاقی بازی Just Cause 4 را فاش کرد

بازی Just Cause 4 باری دیگر و این‌بار به وسیله یک آگهی تبلیغاتی در استیم فاش شد.

زمان زیادی به آغاز نمایشگاه E3 2018 باقی نمانده است و با نزدیک شدن به این نمایشگاه بازار لو رفتن اخبار بسیار داغ شده است. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که آگهی تبلیغاتی جدیدی از بازی Just Cause 4 به صورت تصادفی در پلتفرم استیم به نمایش در آمده است که از انتشار نسخه چهارم این مجموعه محبوب حکایت می‌کند.

تا به حال بازی Just Cause 4 به طور رسمی تایید نشده است، اما آگهی تبلیغاتی پیش خرید بازی به صورت اتفاقی برای کسانی که به حساب کاربری خود در استیم وارد شده‌اند، به نمایش در آمده است و بر این اساس به نظر می‌رسد که هفته آینده و در جریان نمایشگاه E3 2018 شاهد معرفی بازی Just Cause 4 باشیم.

Just Cause 4

با این حال این آگهی اطلاعات بیشتری را در اختیار نمی‌گذارد و با کلیک روی لینک مربوطه تنها به صفحه اصلی فروشگاه استیم منتقل خواهیم شد. البته این اولین باری نیست که شاهد فاش شدن بازی Just Cause 4 هستیم و پیش از این شعبه کانادایی والمارت این بازی را در کنار بازی‌هایی نظیر بازی Gears of War 5، بازی Borderlands 3 و نسخه جدیدی از مجموعه Splinter Cell لیست کرده بود.

تا به حال بازی Just Cause 4 به صورت رسمی معرفی نشده است و باید تا نمایشگاه E3 2018 برای تحقق این امر منتظر بمانیم، البته دور از انتظار نیست که پیش از این نمایشگاه نیز شاهد معرفی بازی باشیم. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده