نویسنده: محمد حیدری
// چهار شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۸

قسمت بعدی God of War بزرگتر، بهتر و طولانی‌تر خواهد بود

به‌تازگی و طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت PlayStation LifeStyle، نیت استفنز، از طراحان ارشد بازی God of War جزییات جالبی از برنامه‌های استودیوی سازنده برای نسخه‌ی بعدی این بازی را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

شاید اکنون اندکی برای صحبت کردن درباره‌ی دنباله‌ی بازی God of War که فروردین‌ماه برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد زود باشد، اما با اطمینان می‌توان گفت که استودیوی سانتا مونیکا ساخت دنباله‌ی این بازی بسیار بزرگ و محبوب را در دستور کار خود قرار داده است؛ دنباله‌ای که دیر یا زود به دست هواداران چشم انتظار خواهد رسید و آنان را درگیر ادامه‌ی ماجراجویی‌های این پدر و پسر دوست‌داشتنی خواهد کرد.

به‌تازگی و طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت PlayStation LifeStyle، نِیت استفنز (Nate Stephens) طراح محیطی ارشد بازی، اعلام کرده است که با وجود اینکه هنوز صحبتی (به شکل رسمی) درباره‌ی شروع ساخت نسخه‌ی دوم انجام نشده است اما قسمت جدید God of War باید بزرگ‌تر، بهتر و طولانی‌تر از قسمت اول آن باشد:

ما [و بازیکنان این بازی] همچنان مایلیم که خدای جنگ باشیم. منظورم این است که [به‌طور مثال در نسخه‌ی آخر] مبارزه‌ با یک شخص بیگانه در ابتدای بازی به نبردی بسیار حماسی و باعظمت تبدیل شده است؛ [نبردی یادآور روح خدای جنگ در قسمت‌های قبلی سری که] این مبارزه در نهایت با نابودی بیشتر محیط اطراف به پایان می‌رسد. خود بنده شخصا مسئول طراحی [افکت‌های] نور در این بخش از بازی بو‌دم و [اعتراف می‌کنم] که انجام تنظیمات نور در آن محیط بسیار دشوار بود. حال اگر بنا باشد که در ادامه‌ی این بازی ملاقات‌ها [و مبارزاتی] با ثور و اودین انجام شود این نبرد‌ها باید به مراتب بزرگ و بهتر از قبل طراحی شوند. این بازی از نظر کیفی بسیار خوب است، اما معتقدیم که می‌توانیم ادامه‌ی آن را با‌کیفیت‌تر، عظیم‌تر و ۱۰ درصد ارزان‌تر از قبل بسازیم. پس اگر بازی دیگری از این سری در راه باشد قطعا بزرگ‌تر، بهتر و طولانی‌تر از نسخه‌ی پیشین خواهد بود؛ گرچه هنوز هیچ‌کس صحبتی در تایید شروع ساخت این بازی نکرده است.

در راستای آشنایی هرچه‌ بیشتر، شما خوانندگان عزیز را به مطالعه‌ی نقد و بررسی God of War در وب‌سایت زومجی دعوت می‌کنیم.


منبع gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده