نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

آپدیت جدید بازی State of Decay 2 با حجم ۲۰ گیگابایت منتشر شد

استودیو آندد لبز بروزرسانی بزرگی را برای بازی State of Decay 2 منتشر کرد که بسیاری از مشکلات بازی را رفع می‌کند.

در حالی که بازی State of Decay 2 به ثبت رکورد‌ها و قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول فروش هفتگی انگلستان مشغول بوده است، توسعه‌دهندگان بازی در استودیو آندد لبز در حال آماده‌سازی آپدیت ۱.۲ بازی بوده‌اند که ۲۰ گیگابایت حجم دارد. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بروزرسانی بزرگی برای بازی State of Decay 2 منتشر شده است که تعداد زیادی از باگ‌های بازی را مرتفع می‌سازد.

بازیکنان بدون شک زمان قابل توجهی را برای دریافت این بروزرسانی صرف خواهند کرد، اما مطمئنا صرف این زمان باعث بهبود تجربه بازیکنان از این بازی پر از زامبی و آخرالزمانی خواهد شد. همچنین استودیو Undead Labs وعده پشتیبانی از State of Decay 2 با بروزرسانی‌های آتی را داده‌ است که انتظار می‌رود بیش از پنج گیگابایت حجم نداشته باشند.

خبر خوب این است که ۲۰ گیگابایت بروزرسانی به معنای ۲۰ گیگابایت بهبود گیم‌پلی، ثبات بیشتر و کیفیت کلی بازی خواهد بود، بنابراین طرفداران باید منتظر ویژگی‌ها و رفع مشکلات زیادی باشند. اگر کنجکاو هستید که بدانید این بروزرسانی شامل چه مواردی است، می‌توانید به منبع خبر مراجعه کنید، ولی با این حال مهم‌ترین بهبودهای بازی پس از بروزرسانی شامل موارد زیر است:

  • افزایش ثبات بازی
  • بهبود تعامل شبکه برای کاربران
  • بهبود تعامل ابزارهای ارتباطی شبکه
  • رفع کرش‌های مربوط به Out Of Memory

State of Decay 2

بازی State of Decay 2 در حال حاضر برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۶ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی State of Decay 2 دنباله‌ای از یک بازی متوسط نسل هفتمی است که انتظار می‌رفت در این نسخه اشتباهات گذشته خود را برطرف کند. با این حال State of Decay 2 اشتباهات خودش را که برطرف نکرده هیچ مشکلات دیگری را نیز به این مجموعه اضافه کرده است. با این حال استودیو آندد لبز شبیه ساز اخرالزمانی زامبی محور خوبی را خلق کرده است که این خوب بودن زیر سایه مشکلات محتوایی و گرافیکی، خاک شده است.

شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به بازی State of Decay 2  را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده