نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی Detroit: Become Human در هفته درخشش بازی‌های جدید

در هفته‌ای که بازی‌های جدید سه رتبه اول جدول فروش هفتگی انگلستان را به خود اختصاص داده‌اند، بازی Detroit: Become Human در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفته است.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد و در جدیدترین اخبار بازی، در حالی که طی هفته‌های گذشته به صدرنشینی بازی God of War عادت کرده بودیم، این هفته ساخته استودیو سانتا مونیکا جایگاهش را به یک بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 دیگر داد؛ بازی Detroit: Become Human، جدید‌ترین ساخته دیوید کیج و استودیو کوانتیک دریم که این هفته، در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان دیده می‌شود و شروع پرقدرتی داشته است. 

اما Detroit: Become Human تنها بازی جدیدی نیست که این هفته عملکرد خوبی داشت و در واقع، سه رتبه اول جدول این هفته همگی در اختیار بازی‌های جدید هستند. در رتبه دوم، بازی State of Decay 2 را داریم که این هفته توسط مایکروسافت برای ایکس باکس وان و ویندوز منتشر شد و در نهایت، در رتبه سوم هم شاهد بازی Dark Souls Remastered، ساخته استودیو فرام‌سافت‌ور هستیم. 

انتشار بازی‌های جدید، باعث شد تا صدرنشین‌های هفته گذشته این هفته چند پله سقوط را تجربه کنند. فیفا 18 که هفته قبل در رتبه دوم قرار داشت، این هفته دو پله سقوط داشته و در جایگاه چهارم دیده می‌شود. از آن طرف صدرنشین هفته یا بهتر است بگوییم چندین هفته گذشته یعنی گاد آف وار، این هفته با چهار پله سقوط در رتبه پنجم جدول قرار گرفته است. در ادامه و در رتبه ششم، بازی Far Cry 5 قرار گرفته است که این محصول یوبی‌سافت هم نسبت به هفته قبل، یک پله سقوط داشته است. 

اما در سه رتبه بعدی جدول فروش این هفته، شاهد بازی‌هایی هستیم که تا هفته گذشته جایی بین ۱۰ بازی پرفروش نداشتند و این هفته، به این جمع برگشته‌اند. رتبه هفتم، در اختیار بازی Overwatch است که در اتفاقی جالب، از رتبه ۴۰ هفته گذشته‌اش با صعودی عالی و ۳۳ رتبه‌ای، به این جایگاه دست یافته است. در رتبه هشتم جدول این هفته، شاهد بازی Destiny 2 هستیم که این اثر هم با صعودی پنج پله‌ای از جایگاه سیزدهم به این رتبه رسیده است. در نهایت در دو رتبه پایانی جدول هم به ترتیب بازی‌های Fallout 4 و Mario Kart 8: Deluxe قرار گرفته‌اند که رتبه هفته گذشته این دو هم به ترتیب، ۱۲ و ۸ بوده است. 

در ادامه با جدول فروش انگلستان منتهی به ۲۶ می (۵ خرداد) همراه باشید:

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-

Detroit: Become Human

اولین هفته انتشار
۲-

State of Decay 2

اولین هفته انتشار
۳-

Dark Souls Remastered

اولین هفته انتشار
۴۲

FIFA 18

-
۵۱

God of War

سقوط چهار پله‌ای و از دست دادن رتبه اول
۶۵↓

Far Cry 5

-
۷۴۰

Overwatch: Game of the Year Edition

صعود ۳۳ پله‌ای!
۸۱۳

Destiny 2

ورود مجدد به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۹۱۲

Fallout 4

ورود مجدد به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۱۰۸

Mario Kart 8 Deluxe

-

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده