// چهار شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

بازی Pokemon Quest برای نینتندو سوییچ منتشر شد

جدیدترین بازی مجموعه پوکمون با نام Pokemon Quest برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد. با زومجی همراه باشید.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، کمپانی پوکمون بازی Pokemon Quest را برای نینتندو سوییچ معرفی کرد و حالا این بازی در دسترس همگان قرار گرفته است. این بازی یک نسخه رایگان اسپین‌ آف از مجموعه پوکمون است و از ویژگی‌های آن می‌توان به گرافیک مکعبی شکل، نمای از بالا و گیم پلی اکشن نقش آفرینی اشاره کرد. حساب رسمی توییتر پوکمون در وصف این بازی نوشته است:

با پوکمون‌های وحشی رودررو شوید و بسیاری از ماجراجویی‌های گوناگون را تجربه کنید.

در مجموعه‌ای از توییت‌ها، این کمپانی اطلاعات بیشتری از بازی در اختیار عموم قرار داد که طبق آن شما می‌توانید برای جستجوی راز و رمز‌های جزیره Tumblecube از سه پوکمون استفاده کنید، با پوکمون‌های وحشی بجنگید، به جمع‌آوری گنج بپردازید و حتی با پوکمون جدیدی دوست شوید.

در بازی Pokemon Quest شما می‌توانید مشخص کنید که پوکمونتان چه ویژگی‌هایی داشته باشد. شما برای قدرتمندتر کردن تیمتان می‌توانید از آیتم‌های ویژه‌ای که Power Stone نام دارند، استفاده کنید و اینکه نوع پوکمونتان چه شود، کاملا به شما بستگی دارد!

اخیرا هم خبرهایی از دو بازی جدید نقش‌آفرینی مجموعه پوکمون برای کنسول سوییچ منتشر شد که طبق آن قرار است دو بازی Pokemon Let's Go Pikachu و Let's Go Eevee در ماه نوامبر (آبان) برای سوییچ عرضه شوند. طبق این اخبار این بازی‌ها برگرفته از بازی Pokemon Yellow هستند و با بازی Pokemon Go هم سازگاری دارند.

شما کاربران زومجی می‌توانید نظر خود را راجع به این خبر با ما در میان بگذارید.

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده