// چهار شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

بازی Let's Go Pikachu و Let's Go Eevee برای نینتندو سوییچ تایید شد

کمپانی پوکمون دو بازی Let's Go Pikachu و بازی Let's Go Eevee را معرفی کرد.

پس از منتشر شدن تعدادی شایعه، کمپانی پوکمون (The Pokemon Company) بازی Let's Go Pikachu و بازی Let's Go Eevee را برای نینتندو سوییچ معرفی کرد. با توجه به اخبار بازی منتشر شده، این دو بازی معرفی شده جزو بازی‌های اصلی مجموعه پوکمون به‌حساب نمی‌آیند و از طرفی به‌واسطه بلوتوث می‌توانید از طریق بازی Let's Go Pikachu و بازی Let's Go Eevee به بازی Pokemon Go وصل شوید و از مکانیزم‌های گرفتن (Capture) پوکمون‌ها استفاده کنید.

همچنین اعلام شده است که در این حالت شما نمی‌توانید با پوکمون‌های وحشی مبارزه کنید و به‌جای آن می‌توانید از سیستم سنتی مبارزه با NPCهایی که در نقش مربی هستند و سایر مردم مبارزه کنید. درادامه مشخص شده است که Let's Go Pikachu و Let's Go Eevee الهاماتی از بازی Pokemon Yellow گرفته است و از این‌رو شاهد روایت بازی در منطقه Konta هستیم. همچنین مشخص شده است که بازیکنان در هر دو بازی می‌توانند در ظاهر اصلی خود قرار بگیرند و لازم نیست در Poke Ball مخفی شوند و سپس به مبارزه بپردازند. از نظر تعداد پوکمون‌های داخل بازی نیز می‌توان به حضور ۱۵۱ پوکمون اصلی این مجموعه و همچنین ظاهر Alolan‌شان در Sun and Moon اشاره کرد.

نسخه‌های Let's Go سری پوکمون، شباهت بسیار زیادی به بازی Pokemon Go دارند، اما در این میان یک سری تفاوت نیز وجود دارد. به‌عنوان اصلی‌ترین شباهت می‌توان به نحوه گرفتن پوکمون‌ها اشاره کرد که به‌جای مبارزه با پوکمون‌های وحشی و گرفتن آن‌ها، از مکانیزم‌های گرفتن پوکمون استفاده می‌کنید که شامل پرتاب Poke Ball و گرفتن پوکمون‌ها است. درادامه ویژگی‌های بازی، به این مورد اشاره شده است که بازیکنان می‌توانند از طریق بلوتوث، پوکمون‌های خود را از داخل بازی اندروید و آیفون Pokemon Go به جهان Let's Go بیاورند و زمانی که این کار را انجام بدهید، پوکمون مورد نظر در نقطه‌ای از محیط بازی Let's Go قرار می‌گیرد و شما برای گرفتن‌اش باید به محیط مورد نظر بروید. نکته جالب ماجرا این است که شما نمی‌توانید از دو بازی Let's Go به پوکمون گو، پوکمون ارسال کنید (برعکس حالت قبل)، اما می‌توانید پوکمون‌های مورد نظر خود را از طریق سیستم ارسال هدیه بازی، به Pokemon Go بفرستید.

در انتها مشخص شده است که سیستم مبارزات بازی نیز حالت مبارزات نوبتی را دارد، اما گفته نشده است که نحوه لول‌آپ کردن پوکمون‌ها، به چه صورت خواهد بود. در مورد سیستم لول‌آپ کردن پوکمون‌ها جوینچی ماسودا، کارگردان بازی Let's Go Pikachu و بازی Let's Go Eevee، اعلام کرده بود که این سیستم، رویکرد ساده‌ای دارد و می‌توانید پوکمون‌های خود را با پوکمون‌های سایر بازیکنان، تعویض کنید. همچنین هر دو بازی معرفی شده دارای یک سیستم مشارکتی دو نفره هستند که بازیکن اول، از جوی‌کان اول کنسول استفاده می‌کند و بازیکن دوم، نقش یک یار پشتیبان را دارد که با تکان دادن جوی کان دوم، در مبارزات و گشت و گذار آزاد در محیط ظاهر می‌شود.

بازی Let's Go Pikachu و بازی Let's Go Eevee در تاریخ ۲۵ آبان (۱۶ نوامبر) برای Nintendo Switch عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده