نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

بیش از دو میلیون نسخه از بازی Nioh در بازار جهانی به فروش رفته است

با استناد به جدیدترین پست توییتری کمپانی Team Ninja، بیش از دو میلیون نسخه از بازی Nioh در بازار جهانی به فروش رفته است.

در جریان جدیدترین اخبار بازی و با استناد به پستی که Team Ninja در صفحه‌ توییتر خود منتشر کرد، مشخص شد که اثر نقش‌آفرینی و تحسین شده Nioh، بیش از دو میلیون نسخه فروش داشته است.

فروش بیش از دو میلیون نسخه از یک بازی جدید بدون شک یک موفقیت تجاری بزرگ است. البته با توجه به کیفیت بالای بازی، واکنش‌ مثبت کاربران و منتقدین و پشتیبانی گسترده‌ی کویی تکمو از بازی با انتشار DLCهای داستانی، بهینه کردن بازی با انتشار آپدیت‌های مختلف، افزودن حالت‌های جدید به بازی و در کل، حمایتِ همه‌جانبه‌ی این ناشر ژاپنی از بازی بعد از انتشارش، شنیدن این خبر نباید غافل‌گیر کننده باشد.

این خبر، تنها خبری نیست که به موفقیت بازی Nioh اشاره می‌کند؛ ماه مارس سال ۲۰۱۷ (اسفند ۹۵-فروردین ۹۶) بود که دریافتیم این بازی به موفق‌ترین اثر کمپانی کویی تکمو در کشورهای غربی تبدیل شده است؛ این درحالی بود که تنها یک میلیون نسخه از بازی فروخته شده بود.

بازی Nioh درحال حاضر برای PS4 و PC منتشر شده است. این بازی از وب‌سایت زومجی نمره بسیار خوب ۸.۵ را کسب کرد. خواندن بخشی از این بررسی خالی از لطف نیست:

بازی Nioh با در اختیار داشتن یک داستان تاریخی و ترکیب آن با دست نوشته مارکو پولو سعی کرده تا دنیای جدیدی را برای مخاطبین به ارمغان بیاورد که در این راه موفق بوده است. همچنین در بخش‌های دیگر نظیر گیم‌ پلی توانسته تا حد زیادی موفق شود و وجود یک سری مشکلات نظیر عملکرد نامناسب هوش مصنوعی سبب شده تا بازی Nioh به یک بازی کامل تبدیل نشود. با این حال نمی‌توان منکر نقاط قوت و ارزش بالای این بازی شد و قطعا تجربه‌ی این اثر بر علاقه‌مندان این سبک واجب است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده