// شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱

قرارداد همکاری سونی و یوفا تمدید شد

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی قرارداد همکاری خود با یوفا به عنوان حامی لیگ قهرمانان اروپا را تمدید کرده است.

اگر مسابقات فوتبال را دنبال کرده باشید، مطمئنا متوجه تبلیغات پلی استیشن در طول مسابقات برگزار شده توسط اتحادیه فوتبال اروپا (به اختصار یوفا) خصوصا مسابقات UEFA Champions League (لیگ قهرمانان اروپا) شده‌اید. این امر به‌واسطه امضای قرارداد همکاری بین کمپانی سونی و یوفا محقق شده است و هم‌اکنون ۲۰ سال است که بخش Sony Interactive Entertainment (سرگرمی‌های تعاملی سونی)، به عنوان مالک برند پلی استیشن در بین حامیان مسابقات چمپیونزلیگ قرار دارد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی Sony قرارداد همکاری خود با یوفا را برای سه سال دیگر یعنی تا فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ تمدید کرده است.

جیم رایان، مدیر فروش جهانی و بازاریابی بخش اروپای سونی، همکاری با یوفا را «امری فوق‌العاده مهم» عنوان کرده است و دلایل آن را اهمیت و اعتبار بالای مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و اشتیاق بالای بازیکنان نسبت به ورزش فوتبال بر‌شمرده است. از آن جهت که از سال‌های ابتدایی عرضه اولین کنسول خانواده پلی استیشن، همکاری کمپانی سونی و یوفا شکل گرفته است، می‌توان از ورزش فوتبال به عنوان یکی از بخش‌های جدایی‌ناپذیر کنسول‌های کمپانی سونی معرفی کرد. گای لورن اپستاین، مدیر بازاریابی یوفا از بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی به عنوان همکار ارزشمندی برای یوفا، در راستای ترویج رویداد‌های فوتبال‌-محور در سراسر جهان و دنیای دیجیتال یاد کرده است.

ساعت ۲۳:۱۵ امشب مسابقه فینال شصت و سومین دوره لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ملی المپیسکی واقع در کی‌یف، کشور اوکراین برگزار می‌شود. در این مسابقه تیم‌های رئال مادرید و لیورپول که به ترتیب ۱۲ و ۵ قهرمانی این تورنمنت را در کارنامه دارند، به مصادف یکدیگر خواهند رفت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده