نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۰

تاریخ انتشار بازی Days Gone به‌زودی اعلام می‌شود

استودیو بِند، سازنده بازی Days Gone، اخیرا اعلام کرده که در آینده نزدیک اطلاعات بیش‌تری از تاریخ انتشار این بازی منتشر خواهد کرد. 

Days Gone یکی از بازی‌های انحصاری موردانتظار پلی‌استیشن 4 است که پیش از این، قرار بود در سال ۲۰۱۸ شاهد انتشار آن باشیم ولی چندی پیش، بازی تا سال ۲۰۱۹ تاخیر خورد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان این اثر در استودیو بِند (Bend) اعلام کرده‌اند که اطلاعات بیش‌تری پیرامون تاریخ انتشار بازی در آینده نزدیک ارائه خواهد شد. 

به طور دقیق‌تر، در جریان رویداد اخیر پلی‌استیشن، سایت اسکرین‌رنت مصاحبه کوتاهی با کریس ریس، سازنده بازی Days Gone، داشته و از او در مورد تاریخ انتشار دقیق بازی سوال کرده است که ریس، در پاسخ به این سوال گفته که خیلی زود اطلاعات بیش‌تری در این مورد ارائه خواهد شد. شاید منظور ریس از «خیلی زود»، نمایشگاه E3 2018 باشد و در این رویداد شاهد اعلام تاریخ انتشار دقیق این بازی باشیم. البته سونی چندی پیش اعلام کرد که در E3 2018، تمرکزش بیش‌تر روی چهار بازی The Last of Us Part II، Death Stranding، Spider-Man و Ghost of Tsushima خواهد بود که Days Gone، بین این چهار بازی حضور ندارد. 

به هر حال باید منتظر ماند و دید که در نهایت بازی Days Gone چه زمانی منتشر خواهد شد. اخیرا یک سری سایت‌ها امکان تجربه این بازی را داشته‌اند که به‌زودی می‌توانید واکنش آن‌ها به این اثر را در قالب مقاله‌ای در زومجی بخوانید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده