نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۱

جزییات و زمان دقیق کنفرانس سونی در E3 2018

سونی دقایقی پیش جزییات کنفرانس خودش در E3 2018 را اعلام کرد که البته، متفاوت‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود. 

سونی همیشه یکی از شرکت‌های فعال در E3 است و هر ساله، کنفرانس‌های خوبی با محوریت بازی‌های بزرگش و گاهی هم سخت‌افزار‌های جدیدش در این نمایشگاه برگزار می‌کند. این شرکت در نمایشگاه E3 2018 هم حضور خواهد داشت و دقایقی پیش، شاون لیدن، مدیر استودیو‌های جهانی سونی، در جریان بلاگ‌کست پلی‌استیشن اطلاعاتی از برنامه‌های این شرکت برای نمایشگاه امسال ارائه کرد. طبق اعلام لیدن، سونی امسال هم در E3 2018 حضور خواهد داشت و برنامه مخصوص خود را اجرا خواهد کرد. با این حال نمایش امسال، تفاوت زیادی از نظر سبک با کنفرانس سال‌های گذشته این شرکت خواهد داشت و به سبک و سیاق جدیدی برگزار می‌شود. 

به طور دقیق‌تر، سونی قصد دارد در جریان این برنامه، روی چهار بازی Death Stranding، Ghost of Tsushima، Spider-Man و The Last of Us Part II تمرکز کند و جزییات بیش‌تری از آن‌ها ارائه دهد. همچنین در حالی که برخی شایعه‌ها از احتمال معرفی کنسول بعدی سونی در این رویداد خبر می‌دادند، شاون لیدن تایید کرد که در این برنامه خبری از معرفی سخت‌افزار جدید نخواهد بود و تمرکز فقط روی بازی‌ها است. 

در ادامه لیدن کمی بیش‌تر به جزییات برنامه این شرکت در E3 2018 اشاره کرد. بر این اساس، در این مراسم شاهد ارائه گزارشی جدید از فرایند ساخت بازی Death Stranding خواهیم بود و جزییات دقیق‌تری از بازی Ghost of Tsushima ارائه خواهند شد. در ادامه شاهد ارائه اطلاعاتی جدید از Spider-Man خواهیم بود که احتمالا، یک تریلر جدید از بازی خواهد بود و در نهایت، سونی اطلاعات بیش‌تری از روند ساخت و شرایط فعلی بازی The Last of Us Part 2 به اشتراک خواهد گذاشت. 

البته علاوه بر چهار بازی مذکور، سونی اطلاعاتی از همکاری‌اش با ناشران دیگر برای ساخت بازی‌ها و همچنین بازی‌های مستقل هم ارائه خواهد کرد. کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2018، ساعت ۵:۳۰ صبح روز ۲۲ خرداد به وقت ایران برگزار خواهد شد و از طریق یوتیوب، توییچ و فیسبوک هم به صورت زنده قابل تماشا خواهد بود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده