نویسنده: علی ولی خانی
// شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹

بازیساز کهنه کار BioWare به تیم بازی جدید Star Wars پیوست

تهیه کننده باتجربه‌ای که سابقه‌ی کار روی Dragon Age: Inquisition ،Mass Effect: Andromeda و Anthem را در کارنامه‌ی خود دارد، به یکی دیگر از استودیو‌های EA می‌پیوندد.

یکی از تهیه کنندگان باسابقه Bioware که پیش‌تر روی بازی‌هایی مثل Mass Effect: Andromeda و Dragon Age: Inquisition کار کرده بود، این استودیوی تابع EA را بعد از ۶ سال به قصد کار روی بازی جدید Star Wars ترک کرد.

بلیر براون، که اخیرا فعالیت خود را به عنوان تهیه کننده در Bioware شروع کرده بود، این استودیو را به قصد پیوستن به Respawn Entertainment در ماه جولای (تیر-مرداد) ترک خواهد کرد تا به تیم سازنده‌ی نسخه‌ی جدید Star Wars بپیوندد. به جز Mass Effect: Andromeda و Dragon Age: Inquisition، بلیر براون سابقه کار روی Anthem و «یک بازی دیگر» را که اطلاعات خاصی درباره‌ی آن ارائه نمی‌دهد دارد. پروژه‌های زیادی هستند که در نهایت به تصمیم استودیو‌ها هیچ‌گاه عرضه نمی‌شوند و به نظر می‌رسد بازی مذکور یکی از همین پروژه‌ها باشد.

بلیر کی. براون در توئیتی به شرح زیر رسما خداحافظی خود از بایوور را اعلام کرد:

تجربه‌ی خوب و هیجان‌انگیزی بود، اما بعد از ۶ سال و ۳.۵ بازی از جمله Mass Effect: Andromeda ،Dragon Age: Inquisition،‌‌ (یک بازی دیگر) و Anthem، من در ماه آینده Bioware را ترک می‌کنم.

هیجان زیادی را برای پیوستن به Respawn در ماه جولای و کار کردن روی بازی جدید Star Wars دارم!

براون BioWare را بعد از عرضه‌ی Andromeda، که ضعیف‌ترین عملکرد را در بین تمام بازی‌های سری داشت، ترک کرد. او همچنین با این جدایی، جایگاه خود به عنوان تهیه‌ کننده Anthem را درست در میانه‌ی پروسه‌ی تولید رها کرد. اخیرا عرضه‌ی بازی Anthem تا سال ۲۰۱۹ به تاخیر افتاد.

ریسپاون که توسط اعضای سابق تیم سازنده‌ی Call of Duty بنیان‌گذاری شده، سری بازی شوتر Titanfall را در بازار بازی‌های ویدیویی عرضه کرده که تاکنون دو نسخه از آن منتشر شده است. در سال ۲۰۱۷، EA استودیوی Respawn را به قیمت چند صد میلیون دلار خریداری کرد. اطلاعاتی که از بازی جدید Star Wars در دسترس هستند حاکی از آنند که این نسخه قرار است یک بازی سوم شخص باشد و استیگ آسموسن، کارگردان God of War 3، کارگردانی آن را بر عهده دارد. ممکن است الکترونیک آرتز در مراسم E3 2018 که در ماه آینده برگزار خواهد شد، اطلاعات تازه‌ای درباره‌ی این بازی منتشر کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده