// شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۷

بازی Fortnite: Battle Royale تابستان امسال برای اندروید منتشر خواهد شد

استودیو اپیک گیمز در وبسایت رسمی خود اعلام کرد که بازی Fortnite Mobile تابستان سال جاری برای اندروید منتشر خواهد شد.

استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر بازی Fortnite، با عرضه این بازی توانست موفقیت زیادی کسب کند و بخش بتل رویال Fortnite توانست به محبوب‌ترین بازی سبک بتل رویال تبدیل شود. مدتی پیش بود که استودیو اپیک گیمز نسخه موبایل بازی Fortnite را معرفی و آن را در ابتدا در دسترس کاربران iOS قرار داد. در ابتدا کاربران آیفون تنها می‌توانستند از طریق دعوت‌نامه با یکدیگر بازی کنند و سپس، به‌صورت کامل برای کاربران iOS در دسترس قرار گرفت.

در این میان کاربران اندروید چشم انتظار تجربه بازی بودند و اپیک گیمز تاریخ عرضه این بازی برای دستگاه‌های اندرویدی را منتشر نکرده بود. حال با توجه به اخبار بازی موبایل منتشر شده، استودیو Epic Games در وبسایت رسمی خود تاریخ انتشار نسخه اندروید بازی Fortnite Mobile را مشخص کرد. با توجه به گفته‌های اپیک گیمز بازی Fortnite Mobile در تابستان سال جاری میلادی برای اندروید عرضه خواهد شد. متاسفانه اپیک گیمز اطلاعات بیشتری را منتشر نکرده و تنها گفته است که «از هیجان کاربران برای تجربه بازی Fortnite روی موبایل‌های اندرویدی باخبر هستیم و به شما قول می‌دهیم که در زمان مناسب، اطلاعات بیشتری را با شما به‌اشتراک خواهیم گذاشت».

جدا از تاریخ انتشار اندروید بازی Fortnite، اپیک گیمز در مورد ویژگی‌های آینده بازی موبایل Fortnite نیز صحبت کرده است. تیم سازنده قصد دارد بهبود‌هایی را روی نسخه موبایل بازی خود اعمال کند. یکی از ویژگی‌هایی که برای بازی در نظر گرفته شده، قابلیت صحبت کردن با هم تیمی‌ها است و مهم نیست که روی چه پلتفرمی بازی می‌کنید، با این ویژگی می‌توانید با تمامی هم‌تیمی‌های‌تان صحبت کنید. همچنین در ادامه مشخص شد که تغییراتی روی سیستم دویدن خودکار بازی و همچنین سیستم شلیک کردن اعمال خواهد شد تا انجام این کارها ساده‌تر و کارآمدتر از گذشته شود.

یکی از مشکلات بازی‌هایی نظیر Fortnite یا سایر بازی‌های گرافیکی، خالی کردن سریع باتری موبایل است و اپیک گیمز سعی دارد در بخش عملکرد فنی نیز تغییراتی را روی بازی اعمال کند. از این‌رو در آینده شاهد اضافه شدن حالت حفظ میزان باتری به بازی موبایل Fortnite هستیم که در این حالت گرافیک بازی پایین‌تر از قبل می‌آید اما شارژ باتری شما دیرتر از قبل خالی می‌شود. همچنین گفته شده است که اپیک گیمز در حال تلاش است تا مشکلات مربوط به کرش کردن بازی و مشکلات فنی را به‌صورت کامل از بین ببرد.

نظر شما کاربران زومجی در مورد نسخه موبایل بازی Fortnite چیست؟ آیا منتظر نسخه اندروید بازی هستید؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده