// یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

آپدیت بازی Chrono Trigger با محوریت بهبود بخش‌های مختلف بازی منتشر شد

دومین آپدیت بازی Chrono Trigger، رابط کاربری، سیستم مبارزات و طراحی کاراکترهای بازی را بهبود می‌بخشد.

استودیوی اسکوئر انیکس (Square Enix) بروزرسانی جدیدی برای پورت ضعیف بازی Chrono Trigger که برای پی‌ سی عرضه شده بود، منتشر کرد. این بروزرسانی، باعث ایجاد بهبودهایی در بخش رابط کاربری، بهبود کنترل کاراکترها در جهان بازی و غیره ایجاد می‌کند و باعث می‌شود تا این بازی به نسخه اصلی و محبوب کنسول SNES نزدیک شود.

زمانی که در ماه سپتامبر ۲۰۱۷ بازی Chrono Trigger روی استیم منتشر شد، طرفداران این بازی حداقل برای مدت زمان کوتاهی بسیار خوشحال شده بودند. اما نسخه پورت شده این بازی برای پی سی از مشکلات بسیاری همانند رابط کاربری ضعیف و گرافیک بی‌کیفیت رنج می‌برد که دلیل آن این بود که بازی بدون هیچ تغییری از نسخه موبایل آن پورت شده بود. 

پس از انتقادات بسیار به این نسخه، اسکوئر انیکس اعلام کرد که به مشکلاتی که طرفداران این بازی کلاسیک سبک نقش آفرینی ژاپنی (J-RGP) به آ‌ن‌ها اشاره کرده‌اند، آگاه است و چندی پیش هم یک بروزرسانی برای آن منتشر کرد تا برخی از مشکلات گرافیکی آن را برطرف سازد. این استودیو اعلام کرده بود که در آینده قصد دارد تا گرافیک انیمیشن‌ها را بهبود بخشد و قابلیت تجربه با صفحه کلید را هم به بازی اضافه کند.

در حال حاضر اسکوئر انیکس دومین بروزرسانی بازی Chrono Trigger پی‌سی را منتشر کرده و تمرکز اصلی این بروزرسانی روی سیستم مبارزات است تا شباهت بیشتری به نسخه کنسول Super Nintendo داشته باشد. در این بروزرسانی قابلیت پشتیبانی از کنترلر، صفحه‌کلید و رابط کاربری مخصوص استفاده از موس و صفحه لمسی گنجانده شده است. همچنین شما حالا می‌توانید در بین مبارزات، بازی را متوقف کنید.

Chrono Trigger

در این بروزرسانی، طراحی کاراکترهای قابل بازی همگی از نو انجام شده است و سعی شده تا به نسخه اصلی SNES نزدیک‌تر شود. ضمنا رزولوشن انیمیشن‌های داخل بازی بهبود یافته است و علاوه‌ بر آن برخی بهبود‌های عملکردی هم در بازی ایجاد شده است.

دومین بسته بروزرسانی Chrono Trigger در حال حاضر قابل دانلود است و اسکوئر انیکس اعلام کرده که در حال کار روی سومین بروزرسانی این بازی است تا آن را در ماه ژوئن (خرداد-تیر) منتشر کند.

مطمئنا این موضوع که یک ناشر به مشکلات بازی خود آگاه باشد و سعی کند آن‌ها را اصلاح کند، رویکردی مناسب قلمداد می‌شود. در این بین طرفداران امیدوار هستند که بالاخره بتوانند روی کامپیوتر نسخه‌ای از Chrono Trigger را تجربه کنند که بیشترین شباهت را به نسخه شاهکار ۱۶ بیتی استودیوی Square داشته باشد.

شما می‌توانید نظرات خود را به این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده