نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

آپدیت جدید بازی No Man's Sky بخش چند نفره این اثر را کامل‌تر خواهد کرد

به لطف آپدیت جدید بازی No Man's Sky، کاربران می‌توانند درکنار یکدیگر کهکشان را کاوش کنند. با زومجی و جزئیات این خبر همراه باشید.

بازی No Man's Sky در سال ۲۰۱۶ منتشر شد؛ اثری که کمپانی Hello Games برایش تبلیغات گسترده‌ای انجام داده بود و در این امر نیز موفق ظاهر شدند چرا که ایده‌ی کاوش در یک کهکشان بسیار وسیع و بی‌پایان آن هم به صورت چندنفره توسط بازیکنان، چیزی است که نمی‌توان به راحتی از کنارش گذشت. بازی هنگام انتشار اما بازخوردهای مثبتی را که انتظار می‌رفت دریافت نکرد چرا که ایده‌های مذکور آن‌طور که باید، پیاده نشده بودند. حال که No Man's Sky وارد فاز جدیدی از روند توسعه و تکاملش شده، سازندگان تصمیم گرفتند تا آن را یک قدم به چیزی که باید می‌شد و نشد، نزدیک‌تر کنند.
در جریان جدیدترین اخبار بازی و آخرین قسمت از مجموعه‌ی Inside Xbox، شان مورای از کمپانی هِلو گیمز تاریخ انتشار آپدیت بزرگ این بازی با نام NEXT را ۲۴ جولای (۲ مرداد) اعلام کرد؛ تاریخی که با انتشار نسخه‌ی ایکس‌باکس وان این بازی مصادف می‌شود.
بزرگ‌ترین ویژگی و تمرکز اصلی این بروزرسانی روی تکمیل و پشتیبانی کامل از بخش‌ چندنفره‌ی بازی خواهد بود؛ بخش چندنفره در بازی اصلی نیز وجود داشت اما نه به صورت کامل و به لطف این بروزرسانی جدید، بازیکنان حاضر در سراسر کهکشان، با یکدیگر به صورت مستقیم‌تر ارتباط خواهند داشت و بازی را پیش خواهند برد. به نقل از مورای، کاربران می‌توانند به صورت تصادفی با یکدیگر ملاقات کنند، به طور مشترک با یکدیگر پایگاه بسازند، با وسایل نقلیه خود باهم مسابقه بدهند و کلی کار مختلف در کنار یکدگیر انجام دهند.
کمپانی Hello Games تایید کرد که آپدیت NEXT در دسترس کاربران پلی‌ استیشن 4 و پی‌ سی قرار خواهد گرفت و دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان نیز به محض انتشار بازی برای این کنسول در تابستان، آپدیت مذکور را می‌توانند دریافت کنند. نسخه‌ی ایکس‌باکس وان این بازی هر چهار «آپدیت بزرگ» (از جمله NEXT) به علاوه‌ی پچ‌های کم‌حجم فراوانی را که تا به امروز برایش منتشر شده‌ بودند دارا خواهد بود.

بازی No Man's Sky هم‌اکنون در دسترس دارندگان PS4 و PC قرار دارد و نسخه‌ی Xbox One این اثر در تاریخ ۲۴ جولای (۲ مرداد) منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده