// جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

سازنده بازی Bulletstorm دو استودیو جدید برای توسعه بازی خود تاسیس کرده است

استودیوی لهستانی People Can Fly برای ساخت بازی شوتر بزرگ خود، دو استودیوی جدید تاسیس کرده است. با زومجی همراه باشید.

استودیوی People Can Fly یک توسعه‌دهنده لهستانی است که بیشتر برای توسعه بازی‌های Bulletstorm و Fortnite شناخته می‌شود. طبق آخرین اخبار بازی، این استودیو در حال حاضر روی یک شوتر AAA که قرار است توسط اسکوئر انیکس (Square Enix) منتشر شود، کار می‌کند. این استودیو به منظور گسترش تیم خود و افزایش توانایی تیم توسعه‌دهنده‌اش، دو استودیوی جدید در شهرهای نیوکاسل انگلستان و رزسزاوشو (Rzeszow) لهستان باز کرده است.

بر اساس گفته‌های سباستین وویجیچوفسکی (Sebastian Wojciechowski) مدیرعامل People Can Fly، استودیوی نیوکاسل درواقع در سال ۲۰۱۷ تاسیس شده بود. این استودیو از توسعه‌دهندگان قبلی یوبیسافت تشکیل شده است و قرار است تعداد اعضای تیم توسعه‌دهنده آن‌ها تا آخر سال میلادی جاری به ۲۰ الی ۳۰ نفر برسد.

به عبارت دیگر، استودیوی People Can Fly واقع در شهر رزسزاوشو جدیدتر است و اعضای آن شامل نفرات قبلی استودیوی CI Games هستند که در اوایل سال میلادی جاری به دلیل تغییرات ساختاری CI Games، از این شرکت جدا شدند. اضافه شدن این دو استودیو بدین معنی است که در حال حاضر بیش از ۱۵۰ نفر در حال کار روی بازی شوتر AAA جدید استودیوی People Can Fly هستند که قرار است توسط اسکوئر انیکس منتشر شود. در ادامه می‌توانید سخنان کامل سباستین وویجیچوفسکی را در این باره مطالعه کنید:

از آن‌جایی که استودیوی ما باری دیگر به یک استودیوی مستقل تبدیل شده است، هدفمان تشکیل تیمی بااستعداد و باتجربه بوده است که بتوانیم بهترین بازی‌های AAA را توسعه دهیم. ما در سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفتیم استودیوی جدیدی در نیوکاسل انگلستان تاسیس کنیم که در آن نه‌تنها استعدادهای محلی را جذب کرده باشیم، بلکه بتوانیم بهترین توسعه‌دهندگان کشور انگلستان را هم به تیم خود بیاوریم. در حال حاضر انتظار داریم که طی ۱۲ الی ۱۸ ماه آینده تعداد اعضای این استودیو به ۲۰ الی ۳۰ نفر برسد.

زمانی که استودیوی CI Games دچار تغییرات سازمانی و ساختاری شد و برخی توسعه‌دهندگانش از آن‌ها جدا شدند، ما سریعا تصمیم گرفتیم که استودیوی جدیدی در شهر رزسزاوشو باز کنیم تا به آن توسعه‌دهندگان فوق‌العاده اجازه دهیم در قالب یک تیم جدید به کار خود ادامه دهند و در ساخت بازی‌ای که ما در حال کار روی آن بودیم به ما کمک کنند. در واقع هدف اصلی ما این است که به هر دوی این استودیوها فرصتی دهیم تا بتوانند روی بخشی از بازی به‌صورت مستقل از تیم ورشو فعالیت داشته باشند.

آخرین محصول People Can Fly بازی Bulletstorm: Full Clip Edition بوده است که در حال حاضر روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قابل بازی کردن است. شما می‌توانید نظر خود را راجع به این خبر با زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده