// جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۸

اپراتور مائسترو بازی Rainbow Six Siege معرفی شد

کمپانی یوبیسافت اپراتور مائسترو را معرفی کرد که در جریان آپدیت Operation Para Bellum در دسترس قرار خواهد گرفت.

کمپانی یوبی سافت (Ubisoft)،‌ سازنده و ناشر بازی Rainbow Six Siege، با انتشار محتویات مختلف نظیر Operation Para Bellum سعی دارد دنیای این بازی را مدام گسترش دهد و آن را برای مخاطبان Rainbow Six Siege تازه و نو نگه دارد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، پس از شایعات مختلف در مورد اپراتورهای جدید Rainbow Six Siege، یوبی سافت یکی از اپراتورهای آپدیت Operation Para Bellum را معرفی کرد که مائسترو نام دارد.

باتوجه به پست وبسایت رسمی Rainbow Sxi Siege، اپراتور مائسترو در کلاس اپراتورهای تدافعی بازی قرار می‌گیرد و تخصص خاصش دسترسی به مکان‌های کلیدی و مسدود شده است. همچنین درادامه آمده است که صبر و شکیبایی برای مائسترو تعریف نشده است و شیوه مبارزه‌ای وی‌ به‌نحوی است که می‌توانند دشمنان را حتی در زمانی که از بمب‌های دودزا استفاده کرده‌اند، ببیند. در انتها نیز مشخص شده است که ویژگی‌های مائسترو زمانی به‌چشم می‌آید که در کنار اپراتور آلیبی، دیگر اپراتور ایتالیایی بازی قرار بگیرد.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از ویژگی‌ها و گجت‌های مائسترو در دسترس نیست و در شایعات گذشته اعلام شده بود که وی از یک دوربین ضدگلوله استفاده می‌کند که بعدا مشخص شد یوبیسافت این ویژگی را برای تمامی اپراتورها در نظر گرفته است در جریان یک به‌روزرسانی به بازی Rainbow Six Siege اضافه خواهد شد. در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی شخصیت مائسترو را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات

از دیگر اخبار حول بازی Rainbow Six Siege می‌توان به جزئیات آپدیت Operation Para Bellum اشاره کرد. در آپدیت Operation Para Bellum سیستم انتخاب و بَن اپراتورها به بازی Rainbow Six Siege اضافه خواهد شد که یوبیسافت اعلام کرده با این ویژگی، یک لایه جدید استراتژی میان تیم‌ها به‌وجود می‌آید. همانطور که از اسم این سیستم پیدا است، در جریان سیستم انتخاب و بَن اپراتورها، بازیکنان هرتیم می‌توانند اپراتورهای ضد اپراتورهای خود را بن کنند تا تیم حریف نتواند آن‌ها را انتخاب کند. همچنین مدتی بعد اطلاعاتی جزئی از نقشه جدید بازی Rainbow Six Siege با نام Villa منتشر شد

در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه (۱۹ مه) و ۳۰ اردیبهشت ماه (۲۰ مه) که فینال پرو لیگ Rainbow Six Siege برگزار می‌شود، اطلاعات بیشتری از Operation Para Bellum در دسترس کاربران قرار می‌دهد که شامل معرفی کامل اپراتورهای بازی می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده