// سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

اطلاعاتی از آپدیت Operation Para Bellum بازی Rainbow Six Siege منتشر شد

در جریان آپدیت Operation Para Bellum، شاهد اضافه شدن دو اپراتور جدید به بازی Rainbow Six Siege هستیم.

چندی پیش بود که یک آپدیت برای بازی Rainbow Sxi Siege منتشر شد و در جریان آن شاهد تعادل سازی میان اپراتورهای بازی Rainbow Six Siege بودیم. برای مثال لیان که از قدرت بالایی برخوردار بود، تغییراتی روی آن اعمال شد و نسبت به قبل به تعادل بیشتری رسید.

حال با توجه به نزدیک شدن فصل دوم سال سوم این بازی و اخبار بازی منتشر شده، کمپانی یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر بازی Rainbow Six Siege، در جریان یک خبر جزئیات اندکی از رویداد آینده Rainbow Six Siege را منتشر کرد. Operation Para Bellum نام به‌روزرسانی آینده بازی است که در جریان آن شاهد تغییرات زیادی در بازی خواهیم بود. از میان آن‌ها می‌توان به دو اپراتور جدید و اضافه شدن سیستم بَن اپراتورها و سایر موارد اشاره کرد که این آپدیت برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار می‌گیرد.

از طریق سیستم انتخاب و بن اپراتورها، می‌توانید اپراتور ضد اپراتور خودتان را بن کنید

شاید مهم‌ترین ویژگی آپدیت بزرگ بازی Rainbow Six Siege، دو اپراتور جدیدی باشند که به بازی اضافه خواهند شد و متاسفانه یوبی سافت اطلاعات زیادی از آن‌ها منتشر نکرده است. تنها موردی که منتشر شده، این است که هر دو اپراتور، در دسته اوپراتورهای تدافعی بازی قرار می‌گیرند. این در حالی است که فینکا و لیان، جدیدترین اوپراتورهای Rainbow Six Siege، در دسته اپراتورهای تهاجمی قرار می‌گرفتند و به‌نظر می‌رسد سازنده قصد دارد لیست اپراتورهای تدافعی بازی خود را نیز بیش از پیش قوی‌تر کند. همچنین چندی پیش بود که یکی از کاربران نسخه PC بازی Rainbow Six Siege، با جست‌وجو میان فایل‌های بازی، متوجه دو اپراتور ایتالیایی به نام‌های آلیبای و مائسترو شده بود و احتمال دارد دو اپراتور جدید به‌روزرسانی Operation Para Bellum همان اپراتورهای ایتالیایی فاش شده باشند.

اما ویژگی دیگری که در آپدیت Operation Para Bellum در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، سیستم انتخاب و بَن اپراتورها هستند که یوبیسافت اعلام کرده با این ویژگی، یک لایه جدید استراتژی میان تیم‌ها به‌وجود می‌آید. همانطور که از اسم این سیستم پیدا است، در جریان سیستم انتخاب و بَن اپراتورها، بازیکنان هرتیم می‌توانند اپراتورهای ضد اپراتورهای خود را بن کنند تا تیم حریف نتواند آن‌ها را انتخاب کند. از دیگر ویژگی‌های این به‌روزرسانی می‌توان به اضافه شدن یک نقشه جدید و آیتم‌های دیگر اشاره کرد که یوبی سافت اعلام کرده در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه (۱۹ می) و ۳۰ اردیبهشت ماه (۲۰ می) که فینال پرو لیگ Rainbow Six Siege برگزار می‌شود، اطلاعات بیشتری از Operation Para Bellum در دسترس کاربران قرار می‌دهد که شامل معرفی کامل اپراتورهای بازی می‌شود.

درانتها نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Rainbow Six Siege و پشتیبانی یوبیسافت از این بازی تیراندازی اول شخص تیمی چیست؟ آیا محتوای سال سوم تا به اینجای کار به خوبی محتویات دو سال گذشته بوده است؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده