نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۶

بازی Fallout 4 را این آخر هفته به رایگان در ایکس باکس وان تجربه کنید

کاربران ایکس‌باکس وان می‌توانند این آخر هفته بازی اکشن نقش آفرینی Fallout 4 را به صورت رایگان دانلود و تجربه کنند.

اگر از طرفداران مجموعه بازی‌های فال اوت هستید و هنوز موفق به تجربه نسخه چهارم آن نشده‌اید، خبرهای خوبی برایتان داریم؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کاربران ایکس باکس وان این آخر هفته می‌توانند به صورت رایگان به تجربه بازی Fallout 4 بپردازند. بازیکنان قادر خواهند بود تا نسخه رایگان این بازی اکشن نقش‌آفرینی را از اینجا دانلود کنند و از حالا تا تاریخ سی‌و‌یکم اردیبهشت‌ماه (۲۱ می) به تجربه آن بپردازند.

اگر تجربه بازی Fallout 4 برای شما لذت‌بخش بود و پس از این آخر هفته رایگان همچنان تمایل به انجام بازی داشتید، می‌توانید بازی و تمام بسته‌های الحاقی آن را با تخفیف خریداری کنید. بازی Fallout 4 در فروشگاه ایکس باکس با قیمت ۱۵ دلار به فروش می‌رسد و بازیکنان می‌توانند نسخه Game of the Year بازی را که شامل بازی پایه و ۶ بسته گسترش‌دهنده است، به صورت فیزیکی و با قیمت ۳۰ دلار تهیه کنند.

بازیکنان همچنین می‌توانند کدهای دیجیتالی بازی Fallout 4 برای کنسول Xbox One را با قیمت ۱۰ دلار از شعبه امریکایی فروشگاه آمازون خریداری کنند. از آنجایی که موجودی کالاها در خرده‌فروشی‌های آنلاین به سرعت تمام می‌شود، بنابراین در صورت تمایل پیش از اتمام موجودی برای خرید آن اقدام کنید. همچنین اگر پس از تجربه‌ی رایگان بازی Fallout 4 تصمیم به خرید آن بگیرید، پیشرفت‌های شما به نسخه کامل بازی منتقل خواهد شد.

تجربه رایگان بازی‌ها در تعطیلات آخر هفته همیشه عالی است، اما سوالی که باقی می‌ماند این است که آیا بازی Fallout 4 بازی خوبی است؟ در پاسخ باید گفت بله. بازی Fallout 4 در بررسی زومجی نمره ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

فال‌اوت دقیقا در لبه تبدیل شدن به یک شاهکار بدون نقص قرار دارد. بتسدا اگر فقط کمی به جزییات گرافیکی بازی دقت بیش‌تری می‌کرد، هیچ عامل دیگری نمی‌توانست باعث شود تا این اثر به‌یاد‌ماندنی نمره کامل را دریافت نکند. فال‌اوت 4 در حال حاضر یکی از بهترین بازی‌های عرضه‌شده است و گیمر‌ها و مخصوصا طرفداران سبک نقش‌آفرینی می‌توانند برای مدت زمان بسیار طولانی از آن لذت ببرند. خوش‌بختانه بتسدا آن‌قدر عوامل لذت‌بخش در بازی گنجانده که در طی این زمان طولانی، فال‌اوت 4 همواره تازگی خود را حفظ می‌کند.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده