// پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۵

بازی Rory Mcllroy PGA Tour بزودی از تمامی فروشگاه‌های دیجیتال حذف می‌شود

آخرین بازی گلف الکترونیک آرتز به‌زودی از تمامی فروشگاه‌های دیجیتال پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان حذف می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشد. 

به‌نظر می‌رسد پایان راه آخرین بازی گلف الکترونیک آرتز فرا رسیده است. بازی Rory Mcllroy PGA Tour در تاریخ ۲۲ ماه می (یکم خردادماه) از تمامی فروشگاه‌های دیجیتال پلی‌ استیشن 4 و ایکس باکس وان و پیرو آن از سرویس EA Access کنسول ایکس باکس وان حذف خواهد شد. پس از بازی FIFA 14، این دومین بازی دیجیتالی است که از این سرویس حذف می‌گردد.

این خبر را وب‌سایت ورزشی Pasta Padre منتشر کرده است و به‌نظر می‌رسد این قضیه در ارتباط با باطل شدن برخی از حق امتیازهای بازی بوده است. بازی Rory Mcllory PGA Tour همانند بازی قبلی آن‌ها یعنی Tiger Woods PGA Tour از حق امتیازهای مختلفی استفاده می‌کند. این بازی، گلف‌بازهای بسیار مشهوری را در کنار Mcllroy در خود جای داده است؛ افرادی همانند جردن اسپیس (Jordan Spieth)، ریکی فولر (Rickie Fowler) و جیسون دافنر (Jason Dufner). همچنین در این بازی مسابقات واقعی زیادی همانند رقابت‌های St. Andrews و TPC Sawgrass وجود دارد که همگی آن‌ها نیاز به خرید حق امتیاز دارند. علاوه بر این موارد، بازی با صدای گویندگان معروف تلویزیونی یعنی ریچ لرنر (Rich Lerner) و فرانک نوبیلو (Frank Nobilo) گزارشگری می‌شود. پس از جدایی باشگاه ورزشی Augusta National و مفسری بزرگی همچون Jim Nantz از بازی‌های قبلی، به‌نظر می‌رسد بازی Rory Mcllroy PGA Tour هم در زمینه حق امتیاز دچار مشکلات بنیادی شده است و همین مساله باعث شده تا این بازی به آخر راه خود برسد.

می‌توانید نظرات خود را در رابطه با این خبر با زومجی در میان بگذارید.

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده