نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵

هیدئو کوجیما در E3 Coliseum امسال حضور دارد

هیدئو کوجیما، یکی از برجسته‌ترین بازیسازان جهان قرار است امسال در برنامه‌ی E3 Coliseum روی استیج بیاید و درباره‌ی خود و روند بازی‌سازی‌اش صحبت کند.

همانطور که می‌دانید مشخص شده که برنامه‌ی E3 Coliseum امسال توسط جف کیلی برگزار می‌شود. او که معمولا به خاطر تهیه‌کنندگی و اجرای مراسم The Game Awards شناخته می‌شود به تازگی از حضور یکی از رفقای قدیمی خود در برنامه‌ی E3 امسال داده است.

هیدئو کوجیما، بازی‌ساز بسیار محبوب و معروفی است که سری بازی‌های Metal Gear Solid را به جهان ویدئوگیم عرضه داشته. بعد از ماجراهای عجیبش با کونامی، او اکنون توانسته با حمایت سونی تیم و استودیوی شخصی‌اش را بسازد و به کار مورد علاقه‌اش ادامه دهد. پروژه‌ی فعلی او که آن را با نام Death Stranding می‌شناسیم با اینکه تریلرهای متعددی دریافت کرده اما هنوز چیزهای زیادی درباره‌ی آن نمی‌دانیم و نمی‌توانیم به طور قطع بگوییم با چه چیزی سر و کار داریم. این بازی‌ساز مطرح قرار است امسال به روی استیج E3 Coliseum قدم بگذارد و طرفداران را خوشحال کند. موضوع صحبت کوجیما قرار است درباره‌ی خود او و روند بازی‌سازی‌اش باشد.

کوجیما قرار است با کارگردان فیلم Kong: Skull Island یعنی جردن وت-رابرتز همراه باشد. آن‌ها در کنار یکدیگر روی استیج قرار خواهند گرفت تا درباره‌ی مسائل مختلف صحبت کنند. از قضا خود رابرتز هم مدت زیادی است که یکی از طرفداران پر و پا قرص سری Metal Gear Solid است و در سال‌های اخیر نیز به نوعی با یکی از اقتباس‌های سینمایی‌ای که از این سری ساخته می‌شود مرتبط بوده. البته این پروژه هنوز در مراحل ابتدایی خود به سر می‌برد و طبق آخرین گزارش‌هایی که از آن منتشر شده، هنوز حتی فیلمنامه‌ی آن هم کامل نشده است.

اگر دوست دارید چیزهای بیشتری را درباره‌ی بازی جدید کوجیما یعنی Death Stranding بشنوید، بهتر است تا کنفرانس سونی در E3 2018 صبر کنید؛ چرا که طبق اعلام آن‌ها، این بازی قرار است در این کنفرانس نمایش داشته باشد. البته هنوز هیچ کس مطمئن نیست که دقیقا چه چیزی قرار است از این بازی پخش شود.

در حال حاضر برنامه‌ی زمانی دقیقی برای E3 Coliseum ذکر نشده است، اما می‌توانیم امیدوار باشیم که با نزدیک‌تر شدن به این رویداد، برنامه‌ی دقیق آن نیز برای علاقه‌مندان منتشر شود. در برنامه‌ی E3 Coliseum، هیدئو کوجیما قرار است در کنار افرادی چون دارن آرنوفسکی، تیم شفر و بسیاری از فیلم‌سازان، بازی‌سازان و نام‌های آشنا و برجسته‌ی دنیای سرگرمی حاضر شود. اگر علاقه دارید از زمان‌بندی دقیق این رویداد در ماه آینده باخبر شوید، زومجی را دنبال کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده