// چهار شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

سرورهای بازی De-Formers غیر فعال می‌شوند

استودیو Ready at Dawn اعلام کرد که با توجه به درآمد بازی Deformers، سرور‌های آن به‌زودی خاموش می‌شوند تا استودیو روی پروژه‌های دیگر تمرکز کند.

استودیو  ردی اَت داون (Ready at Dawn) به تازگی اعلام کرده است که در تاریخ ۹ آگوست (۱۸ مرداد) به طور رسمی سرور‌های آنلاین بازی De-formers را از دسترس خارج می‌کند. گفتنی است که این تصمیم با توجه به درآمد کم این بازی گرفته شده است.

Deformers یک بازی فیزیک محور است که در سبک چند‌نفره Brawler طراحی شده است. بازیکنان در این بازی با انتخاب کاراکتر‌های مختلف که در واقع حیوانات و موجودات دوست‌‌داشتنی هستند، به میدان نبرد ملحق می‌شوند تا یکدیگر را از زمین بازی به بیرون پرتاب کنند. بازی بیشتر روی بخش چند نفره تمرکز دارد؛ طوری که حالت‌هایی همچون لوکال حضوری (۲ الی ۴ بازیکن) و بخش آنلاین (تا ۸ بازیکن) را پشتیبانی می‌کرد، اما با توجه به خبر اخیر بخش آنلاین این بازی به‌زودی از دسترس خارج می‌شود.

استودیو Ready at Dawn با ساخت بازی‌های کنسول PSP همچون پورت God of War و Jack and Daxter شناخته می‌شود؛ همچنین پورت بازی Okami روی نینتندو Wii U و بازی The Order 1886 نیز در کارنامه کاری این استودیو دیده می‌شود. حال به نقل از سازندگان، بازی Deformers برای آنها موفقیت‌آمیز نبوده است و از این‌رو نمی‌توانند به پشتیبانی از این بازی ادامه دهند. نقد‌های این بازی ۳۰ دلاری از کم بودن محتوا خبر می‌دهد.

سازندگان در راستای غیرفعال کردن سرور‌های بازی Deformers نوشتند:

این موضوع برای ما بسیار ناراحت‌کننده بود، اما لازم بود که این  تصمیم را بگیریم؛ از آنجا که دیگر درآمد حاصل از این بازی از غرب و اروپا برای این استودیو قابل قبول نیست. این تصمیم به ما اجازه می‌دهد که با کسب تجربه از موارد ناموفق Deformers، بتوانیم تجربه‌های بهتری را در بازی‌های آینده این استودیو به ارمغان آوریم.

سازندگان در ادامه افزودند که حالت آفلاین بازی پس از خاموش شدن سرور‌ها در دسترس خواهد بود. در‌آن سو تمامی آیتم‌های Steam Workshop به همراه تمامی Formها و Styleها به طور رایگان در دسترس خواهد گرفت.

بازی Deformers هم‌اکنون از طریق استیم برای پی سی در دسترس است و سرور‌های آنلاین آن در تاریخ ۹ آگوست از دسترس خارج می‌شود. برای اطلاع از خبر‌های پیشین و تریلرها می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.

نظرات خود را در مورد این بازی و اتفاقات پیرامون آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده