نویسنده: حسین صدری
// یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۹

نخستین آپدیت بزرگ بازی Hunt: Showdown منتشر شد

بازی Hunt: Showdown، جدیدترین ساخته‌ی کرایتک که هم‌اکنون به صورت دسترسی زودهنگام در دسترس بازیکنان قرار دارد، آپدیت جدیدی را دریافت کرد که تغییرات وسیعی را در گیم‌پلی بازی ایجاد می‌کند.

جدیدترین بازی شوتر اول شخص کمپانی Crytek یعنی بازی Hunt: Showdown نخستین آپدیت بزرگش را دریافت کرد. این آپدیت تعداد زیادی از باگ‌ها و مشکلات فنی بازی را برطرف می‌کند، به آن آیتم‌ها، قابلیت‌های نو و محتویات جدیدی می‌افزاید و صد البته با بخشیدن ۴۰۰۰ دلار از پول داخل بازی به همه‌ی بازیکنان، از آنان بابت مشکلات فنی و باگ‌هایی که در این مدت با آن‌ها دست و پنجه نرم کرده‌اند معذرت خواسته.

به عنوان مهم‌ترین تغییرات این آپدیت باید به فهرست زیر اشاره کنیم: پنج وضعیت جدید برای اسنایپرها که بر اساس اسکوپ‌های دور، متوسط و کوتاه طبقه‌بندی می‌شوند. یازده لباس و پوشیدنی جدید و دوازده خاصیت جدید و تازه. در این بروزرسانی همچنین تغییراتی در نقشه‌ی بازی ایجاد شده است و در اینونتوری نیز جابه‌جایی‌هایی انجام شده.

جدای از همه‌ی این موارد، شاید مهم‌ترین تغییری که سازندگان در بازی ایجاد کرده‌اند این است که سیستم مجازاتی برای کمپرها در نظر گرفته شده (بازیکنانی که با انتخاب مکانی خاص، بی حرکت می‌نشینند تا دیگران را بیابند و بی‌خبر به آن‌ها شلیک کنند. این عمل در بازی‌های چند نفره ناپسند و ناخوش‌آیند است و به‌خصوص در بازی‌هایی که حالت Deathmatch دارند نوعی تقلب نیز محسوب می‌شود؛ چرا که اگر همه‌ی بازیکنان بخواهند از این روش استفاده کنند دیگر هیچ‌کس موفق به یافتن دیگری نمی‌شود و بازی‌ای هم در کار نخواهد بود). طبق گفته‌های سازندگان، آن‌ها گزارش‌های بسیاری را از کسانی که در نقاط مختلف بازی به کمپ کردن می‌پردازند دریافت کرده‌اند و با توجه به نارضایتی‌های پیش آمده توسط بسیاری از دیگر بازیکنان، آن‌ها تصمیم گرفته‌اند این روند را بهبود بخشند. البته طبق گفته‌ی آن‌ها مجازات کمپرها آنقدرها هم سنگین نیست، اما آپدیت جدید بازی کاری می‌کند که روند بازی عادلانه‌تر دنبال شود.

Hunt: Showdown یک شوتر رقابتی چند نفره است که توسط کرایتک توسعه داده می‌شود. این بازی در واقع قرار است دنباله‌ای معنوی برای بازی‌های Darksiders باشد و با قرار گرفتن در گوشه‌هایی تاریک از جهانی ترسناک، تجربه‌های متفاوت و عجیبی را برای بازیکنان فراهم کند. این بازی تلاش کرده تا با ترکیب کردن عناصر بازی‌های PvP و PvE و همچنین ترس از زنده ماندن و روبه‌رو شدن با هیولاهای ترسناک، موارد جدیدی را در ژانر چند نفره‌ی مچ محور رو کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده