// شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱

سرورهای آزمایشی Dark Souls Remastered فردا در دسترس قرار می‌گیرند

بازیکنان می‌توانند فردا با در دسترس قرار گرفتن سرورهای آزمایشی، بازی Dark Souls Remastered را تجربه کنند.

دیگر زمانی تا عرضه نسخه ریمستر بازی Dark Souls زمان باقی نمانده است و کاربران یک بار دیگر می‌توانند به‌سراغ سرزمین Lordran بروند و به ماجراجویی در این سرزمین پر رمز و راز بپردازند. در این میان کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment)، ناشر بازی Dark Souls Remastered، قبل از عرضه بازی، سرورهای بازی را برای آزمایش در دسترس قرار می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، باندای نامکو از ساعت ۶ بعد از ظهر ۱۲ می به وقت PT (ساعت ۵:۳۰ صبح فردا به وقت ایران) نسخه آزمایشی سرورهای بازی Dark Souls Remastered را برای آزمایش کردن شبکه و جلوگیری از مشکلات احتمالی در دسترس قرار می‌دهد. در این میان این نکته را بگویم که این نسخه آزمایشی تنها در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار می‌گیرد و برای تجربه‌ی آن باید کلاینت مربوط به این بازی و سرورهای آزمایشی را دانلود کرده باشید.

در ادامه گفته شده است که برای دانلود کلاینت مربوط به تست سروهای بازی باید به فروشگاه کنسول خود مراجعه کنید و نکته‌ی جالب اینجا است که کلاینت مربوطه تنها تا تاریخ ۱۸ اردیبهشت‌ماه (هشت می) در دسترس بوده است.

حال شاید سوال پیش آید که سرورهای آزمایشی چه محتوایی را در دسترس بازیکنان دارک سولز قرار می‌دهد؟ در جریان سرورهای آزمایشی شما می‌توانید وارد محیط Undead Parish شوید و دوستان خود را احضار کنید یا متجاوزان را وارد دنیای خود کنید. همچنین کاربران Xbox One برای تجربه بازی به اشتراک ایکس باکس لایو گلد نیاز دارند؛ در حالی که کاربران PS4 به اشتراک پلی استیشن پلاس نیازی نخواهند داشت. در ابتدا قرار بود کاربران نینتندو سوییچ نیز این بخش را تجربه کنند، اما به دلیل تاخیر خوردن بازی Dark Souls Remastered، ظاهرا در تاریخ دیگری، قادر به تجربه سرورهای آزمایشی نسخه ریمستر بازی دارک سولز خواهند بود.

بازی Dark Souls Remastered در تاریخ چهار خردادماه (۲۵ می) برای کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و نسخه نینتندو سوییچ بازی در تابستان عرضه می‌شود. کاربران PC که نسخه Prepare to Die Edition بازی دارک سولز را خریداری کرده‌اند، می‌توانند نسخه ریمستر را با ۵۰ درصد تخفیف از فروشگاه استیم خریداری کنند. نسخه ریمستر بازی Dark Souls از نظر بصری نسبت به نسخه اولیه پیشرفت داشته است و این بار شاهد یک بن فایر جدید نزدیک به شخصیت Vamos the Blacksmith هستیم که در منطقه Catacombs قرار دارد.

زمان و تاریخ شروع و پایان در دسترس قرار گرفتن سرورهای آزمایشی بازی Dark Souls Remastered (تاریخ و زمان به وقت ایران نوشته شده است):

تاریخ ۲۳ اردیبهشت‌ماه

  • زمان شروع ساعت ۵:۳۰ صبح و زمان اتمام ساعت ۱۱:۲۹ همان روز

 

در آخر نظر شما کاربران زومجی در مورد نسخه ریمستر بازی Dark Souls چیست؟ آیا این بازی را تجربه خواهید کرد؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده