// شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۷

تریلر جدید بازی دوچرخه‌ سواری Descenders منتشر شد

استودیو RageSquid علاوه بر پخش یک تریلر جدید از بازی Descenders، اطلاعات جدیدی از نسخه در نظر گرفته شده برای کنسول ایکس باکس وان منتشر کرد.

بازی Descenders که با محوریت دوچرخه‌سواری داون‌هیل ساخته شده و نقاط قوت متعددی را در خود جای داده است، یکی از بازی‌های ورزشی مورد انتظار سال جاری برای علاقه‌مندان به ورزش دو‌چرخه‌سواری کوهستان به شمار می‌رود. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، سازنده این بازی یعنی استودیو RageSquid و کمپانی No More Robots، علاوه بر انتشار یک تریلر جدید، اطلاعات تازه‌ای از نسخه ایکس باکس وان آن را به اشتراک گذاشتند.

براساس گزارش این استودیو کاربران پلتفرم ایکس باکس وان می‌توانند این بازی را در قالب برنامه Xbox Game Preview در تاریخ ۱۵ مه (۲۵ اردیبهشت) تجربه کنند. قیمت در نظر گرفته شده برای این بازی مبلغ ۲۴.۹۹ دلار است که علاقه‌مندان می‌توانند در هفته اول انتشار از تخفیف ۱۰ درصدی بهره ببرند. نسخه دسترسی پیش از موعد بازی مذکور در تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن) در فروشگاه استیم عرضه شد.

گیم پلی بازی Descenders روی انجام بدل‌کاری‌های مختلف در عین حرکت سریع در سراشیبی تمرکز دارد. علاوه بر این هر یک از محیط‌هایی که در آن حضور پیدا می‌کنید به صورت تصادفی ساخته می‌شود که براساس این ویژگی هیچگاه یک مرحله تکراری را تجربه نخواهید کرد. همچنین در طول سال محتوا‌ی بیشتری در دسترس کاربران کنسول Xbox One قرار می‌گیرد که علاقه‌مندان می‌توانند آن‌ها را به صورت رایگان دریافت کنند. یکی از ویژگی بازی Descenders بهره‌گیری از قدرت بالای ایکس باکس وان ایکس در هنگام عرضه است.

نسخه در نظر گرفته شده بازی Descenders برای کنسول ایکس باکس وان تنها یک پورت ساده نیست. استودیو RageSquid آیتم‌های مختلفی را در دسترس کاربران این کنسول قرار خواهد داد که در زمان عرضه می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. از بین این آیتم‌ها می‌توان به لوازم انحصاری برای شخصی‌سازی کاراکتر اشاره کرد. همچنین نسخه ایکس باکس وان دارای المان‌های روگ‌لایک جدید و جالب توجه مانند محیط‌های تصادفی، اعضای جدید برای اضافه کردن به تیم و مکان مخفی است.

در پایان استودیو RageSquid از ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی که کاربران سرویس Mixer قادر به استفاده از آن‌ها خواهند بود، گفته است. در زمان استفاده از این سرویس برای استریم، بینندگان می‌توانند با آن تعامل داشته و روی بازی‌های شما تاثیر بگذارند؛ به این صورت که امتیاز شما را افزایش دهند یا سطح دشواری مراحل را بالا ببرند. همچنین استفاده کنندگان از سرویس میکسر آیتم‌هایی با محوریت این سرویس در بازی Descenders دریافت خواهند کرد. تریلر جدید این بازی را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده