// جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

الکترونیک آرتز از لوت باکس می‌گوید

اندرو ویلسون، مدیر‌عامل کمپانی الکترونیک آرتز نسبت به قانون‌گذارانی که لوت باکس را قمار و شرط‌بندی می‌دانند، واکنش نشان داده است.

در جریان کنفرانس مالی کمپانی Electronic Arts (الکترونیک آرتز) که به منظور ارائه گزارش مالی این کمپانی در سه‌ماهه چهارم سال مالی ۲۰۱۸ برگزار شد، مدیر عامل این کمپانی یعنی اندرو ویلسون به صحبت در مورد لوت باکس‌ها و معرفی آن‌ها از سوی قانون‌گذاران به عنوان قمار و شرط‌بندی پرداخت.

اندرو ویلسون به این نکته اشاره کرده است که کمپانی EA در حال همکاری با تمامی انجمن‌های صنعت بازی‌های ویدیویی در سراسر جهان و قانون‌گذاران در حوزه‌های قضایی و کشور‌های مختلف است. پیش از این کمپانی مذکور به‌واسطه همکاری با بسیاری از موارد ذکر شده، موفق به ایجاد برنامه‌هایی همچون FIFA Ultimate Team شده است که قمار و شرط‌بندی محسوب نمی‌شوند. همچنین اندرو ویلسون تایید می‌کند که به اعتقاد او FIFA Ultimate Team و لوت باکس‌ها در دسته قمار قرار نمی‌گیرند.

استدلال پشت باور اندرو ویلسون این است که با خرید هر بسته همواره بازیکنان تعداد مشخصی از آیتم‌های مختلف را دریافت خواهند کرد. با تمهیدات اندیشیده شده از سوی کمپانی الکترونیک آرتز به هیچ عنوان نمی‌توان آیتم‌های دریافت شده را به پول واقعی تبدیل کرد؛ در نتیجه آن‌ها هیچ‌گونه ارزش اقتصادی ندارند. علاوه بر این کمپانی Electronic Arts با کمک قانون‌گذاران در جهت جلوگیری از هر‌گونه معامله غیر‌قانونی آیتم‌ها تلاش می‌کند.

اندرو ویلسون در ادامه گفته‌هایش اعلام کرده است که کمپانی EA «به پیشرفت و اولویت بخشیدن به بازیکنان ادامه خواهد داد» و تلاش می‌کند که ویژگی‌های مختلف را به صورت «شفاف، سرگرم‌کننده، عادلانه و متعادل» ایجاد کند. کمپانی Electronic Arts برای تحقق این امر همکاری خود با قانون‌گذاران در سر‌تا‌سر دنیا را حفظ خواهد کرد.

کمپانی الکترونیک آرتز در سه‌ماهه چهارم و کل سال مالی ۲۰۱۸ عملکرد موفقی داشته است و به ترتیب ۶.۲ درصد و ۷.۹ درصد افزایش را در بخش در‌آمد و سود خالص تجربه کرده است. برای مشاهده جدید‌ترین گزارش مالی کمپانی Electronic Arts به این مطلب مراجعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده