// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

مایکروسافت در حال استخدام نیرو برای یک بازی AAA جدید است

باتوجه به فهرست استخدامی مایکروسافت، این کمپانی در حال جذب نیرو برای تشکیل تیمی جدید و ساخت بازی AAA است.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کمپانی مایکروسافت یک لیست استخدامی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد آن‌ها به‌دنبال جذب افرادی با استعداد هستند تا یک بازی AAA را برای ایکس باکس توسعه دهند. در این لیست آمده است که مایکروسافت به دنبال یک مدیر برنامه نویسی برای استودیو کالیفرنیا (واقع در سانتا مونیکا) خودشان هستند که بتواند روی یک سری جدید کار کند.

همچنین در ادامه گفته شده است که آن‌ها به دنبال جذب افرادی با تجربه ارایه بازی‌های بسیار با کیفیت با درجه استاندارد AAAA (درجه AAAA در لیست استخدام مایکروسافت درج شده است) و دانش و فهم کافی برای توسعه یک IP جدید هستند. متاسفانه اطلاعات دقیقی مشخص نیست و اعلام نشده این بازی جدید که ظاهرا آغازگر یک مجموعه است، در چه سبکی ساخته خواهد شد. این اخبار در حالی است که همه می‌دانیم ایکس باکس وان و مایکروسافت از بازی انحصاری کم رنج می‌برد و حال که کنسول میان نسلی آن‌ها نیز عرضه شده، باید به فکر ساخت انحصاری‌های بیشتری باشند.

چندی پیش بود که فیل اسپنسر در یکی از گفت و گوهای خود اعلام کرد که در نمایشگاه E3 2018، شاهد معرفی بازی‌های انحصاری زیادی از سوی مایکروسافت هستیم و امیدواریم این بار، تیم فیل اسپنسر بازی‌ها و آی‌پی‌های جدید و جذابی را بری کاربران خود تدارک دیده باشند.

البته با توجه به پایان آگهی استخدام، به نظر می‌رسد مایکروسافت خیلی زود توانسته نیرو یا نیروهای مورد نظر خود را جذب کند.

درآخر نظر شما کاربران زومجی در این باره چیست؟ آیا مایکروسافت این بار به وعده‌های خود عمل خواهد کرد؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده