// سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹

زمان برگزاری برنامه Square Enix در E3 2018 مشخص شد

کمپانی Square Enix با انتشار توییتی زمان برگزاری استریم خود در جریان نمایشگاه E3 2018 را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) اعلام کرد که در جریان نمایشگاه E3 2018 در تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران (۱۰:۰۰ به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام) رویدادی خواهد داشت. مسئولین این اعلامیه را در حساب کاربری توییتر خود منتشر کردند و وعده داده‌اند که یک نمایش ویدیویی ویژه خواهند داشت که از پروژه‌های آینده این کمپانی رونمایی خواهد کرد. این رویداد در کانال یوتیوب، توییچ و میکسر این کمپانی به نمایش گذاشته خواهد شد که زومجی نیز خبر‌های مهم آن را پوشش خواهد داد.

سازندگان هنوز از بازی‌هایی که قصد دارند در این نمایشگاه به اشتراگ بگذارند اطلاعاتی منتشر نکرده‌اند، اما می‌توان احتمال داد که از آنجا که عرضه بازی Kingdom Hearts 3 برای سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده است، شاهد نمایشی از این بازی باشیم. این کمپانی ژاپنی همچنین در حال ساخت نسخه ریمیک Final Fantasy VII است و می‌توان حضور این بازی را نیز در رویداد این کمپانی محتمل دانست. در ادامه می‌توانید توییت سازندگان را مشاهده کنید.

Square Enix

تاریخ را در تقویمتان ثبت کنید.

تاریخ برگزاری مراسم E3 2018 کمپانی اسکوئر انیکس در روز دوشنبه تاریخ ۱۱ ژوئن خواهد بود. به ما بپیوندید تا از برنامه‌های آینده این کمپانی باخبر شوید.

بازی دیگری که احتمال می‌رود در این نمایشگاه حضور پیدا کند Left Alive است. بازی مذکور در جریان رویداد TGS کمپانی سونی در سپتامبر ۲۰۱۷ معرفی شد. Left Alive یک بازی سوم شخص با المان‌های شوتر، حالت بقا و اکشن است که در سال ۲۰۱۸ میلادی برای پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر می‌شود. وقایع این بازی در دنیای Front Mission بین داستان Front Mission 5 و Front Mission Evolved اتفاق می‌افتد. گفتنی است که یکی از سازندگان سابق Metal Gear Solid یعنی یوجی شینکاوا روی این پروژه در حال کار است و قرار است مهارت‌های هنری خود را به این اثر تزریق کند.

گفتنی است که در کنار کمپانی اسکوئر انیکس، ناشران دیگری همچون سونی، مایکروسافت، بتسدا و نینتندو نیز در این رویداد نمایش خواهند داشت. برای اطلاع از خبر‌های نمایشگاه E3 امسال می‌توانید به صفحه اختصاصی E3 2018 در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده