نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

علاقه سازنده Gears of War به حضور هیولای معروف این اثر در بازی Monster Hunter: World

راد فرگوسن، رییس استودیو کوالیشن، به تازگی از کمپانی Capcom درخواست کرده تا هیولای Brumak را به بازی Monster Hunter: World اضافه کنند.

راد فرگوسن، رئیس کمپانی Coalition که ساخت بازی Gears of War 4 را در کارنامه خود دارند، به شدت علاقه‌مند است تا هیولای Brumak به بازی Monster Hunter: World اضافه شود.

فرگوسن امروز در صفحه‌ی توییترش این درخواست جالب را مطرح کرد. او نوشت:

برای اضافه شدن Brumak به بازی، باید با چه کسی از سازندگان مانستر هانتر صحبت کنم؟ چه با اسلحه چه بدون اسلحه؛ افزوده شدن یک هیولای مسلح به بازی می‌تواند خیلی باحال باشد!

Brumak یک هیولای بزرگ است و از دشمنان‌ بزرگ در مجموعه‌ی Gears of War محسوب می‌شود. این هیولای معروف در اولین قسمت از مجموعه‌ی مذکور معرفی شد و در قسمت دوم آن نیز حضور داشت و گیمرها باید با آن مبارزه می‌کردند؛ مبارزاتی که بسیار هیجان‌انگیز بودند. با توجه به اینکه تیم سازنده‌ی بازی Monster Hunter به این موضوع اشاره کرد که آن‌ها قرار نیست هیولاهای مختلفی را از بازی‌های دیگر به آثارشان اضافه کنند، افزودن یک Armor Set از بازی Gears Of War به این اثر ژاپنی و به طور مخصوص برای کاربران ایکس‌باکس وان، می‌تواند یک توافق خوب بین این دو بازی باشد. همانطور که می‌دانید، چندی پیش پوشش کاراکتر Aloy (از بازی Horizon Zero Down) به طور اختصاصی در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4 برای بازی Monster Hunter: World قرار گرفت و با توجه به همین اتفاق، افزوده شدن یک Gears Armor Set برای کاربران ایکس‌ باکس وان این اثر معروف ژاپنی، می‌تواند بسیار خوب باشد.


منبع Gameinformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده