نویسنده: علی ولی خانی
// سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۴

استودیو Niantic چندین رویداد دنیای واقعی را برای Pokemon Go تایید کرد

چندین رویداد بزرگ Pokemon Go در دنیای واقعی از ماه میلادی آینده آغاز خواهد شد.

Niantic، استودیوی سازنده‌ی Pokemon Go، قرار است به زودی میزبان چندین رویداد این بازی در دنیای واقعی باشد. این استودیو اعلام کرد که به زودی تور تابستانه‌ی Pokemon Go، که شامل چندین مراسم و رویداد در نقاط مختلف جهان است، از ماه آینده در آلمان آغاز خواهد شد.

در سی ام ژوئن و اول جولای (نهم و دهم تیر)، Niantic اولین رویداد اکتشافی تور تابستانه‌ را در پارک وست فالن شهر دورتموند آلمان برگزار خواهد کرد. در ادامه‌ی این رویداد بزرگ، دومین جشنواره‌ی سالانه‌ی Pokemon Go یا همان Go Fest در تاریخ چهاردهم و پانزدهم جولای (بیست و سوم و بیست و چهارم تیر) برگزار خواهد شد. نهایتا، بازیکنان ژاپنی در اواخر تابستان پیش رو در رویدادی اکتشافی در یوکوسوکا شرکت خواهند کرد.

Niantic درباره‌ی این رویداد‌ها گفت:

این رویدادها به بازیکنان سراسر جهان این اجازه را خواهند داد آنطور که می‌خواهند ماجراجویی‌های خود را رقم بزنند و چالش‌های مختلف را در کنار یکدیگر پشت سر بگذارند.

Niantic همچنین اعلام کرد که در طول تابستان تغییری در برنامه‌ی Community Dayها روی نخواهد داد و آن‌ها به قوت سابق برگزار خواهند شد.

ورود به رویداد اکتشافی دورتموند رایگان و برای عموم آزاد است، اما برای شرکت در جشنواره‌ی Pokemon Go Fest امسال باید بلیطی به ارزش ۲۰ دلار تهیه کنید. فروش این بلیط‌ها از ساعت ۱۲ ظهر به وقت شرق آمریکا در روز یازدهم مه (بیست و یکم اردیبهشت) آغاز خواهد شد. Niantic گفت که به زودی اطلاعات بیشتری درباره‌ی رویداد اکتشافی یوکوسوکا را در وبسایت Pokemon Go اعلام خواهد کرد.

در همین حین، بازیکنان هنوز چند روز دیگر برای شرکت در رویداد «بتل شو داون» فرصت دارند. تا چهاردهم مه (بیست و چهارم اردیبهشت)، پوکمون‌های جنگجویی مثل «ماکوهیتا» بیشتر در مکان‌های مختلف پیدا خواهند شد و تمام کسانی که در نبرد‌های باشگاهی یا هجومی شرکت کنند XP (میزان تجربه‌) بیشتری دریافت خواهند کرد.

در ادامه، Niantic در نوزدهم مه (بیست و نهم اردیبهشت) میزبان «کامیونیتی دی» بعدی خواهد بود. این ماه، بازیکنان با گرفتن پوکمون‌ها، امتیازی سه برابر آنچه پیش‌تر دریافت می‌کردند کسب خواهند کرد. در طی این رویداد، پوکمون‌های «چرماندر» به تعداد خیلی زیاد ظاهر خواهند شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده