// دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۷

بازی Fortnite میزبان رویدادی با محوریت فیلم Avengers: Infinity War می‌شود

طرفداران فیلم Avengers: Infinity War می‌توانند با کاراکترهای محبوب خود در بازی Fortnite طی یک رویداد ویژه، ساعت‌ها سرگرم شوند.

فیلم Avengers: Infinity War که از زمان اکرانش تاکنون بخش بزرگی از اخبار و حواشی سینما را به خود اختصاص داده است، حالا قرار است وارد دنیای بازی‌های ویدیویی هم بشود؛ آن هم از طریق یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این روزها که خیلی از گیمرها ساعات زیادی را پای آن می‌گذرانند. به نقل از سایت اینترتینمنت ویکلی، قرار است یک حالت بازی ویژه از فردا به بازی Fortnite با محوریت فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت، اضافه شود که تجربه جدید و جذابی را به بازیکنان ارائه خواهد کرد.

در این حالت، قرار است شخصیت‌های دنیای مارول از جمله تانوس نیز حضور داشته باشند. بر اساس اخبار منتشر شده، بازیکنان باید در نقشه به دنبال دستکش بی‌نهایت بگردند و هر کسی به آن دست یابد، به شخصیت تانوس در بازی تبدیل خواهد شد. با توجه به اینکه هیچ بازی رسمی و قابل توجهی برای فیلم Avengers: Infinity War وجود ندارد، احتمال می‌رود که این رویداد بازیکنان بسیاری را به بازی فورتنایت اضافه کند.

هنوز مشخص نیست که این رویداد برای چه مدت در بازی فورت نایت قابل دسترسی خواهد بود، اما زمان شروع آن از فردا ۱۸ اردیبهشت (۸ می) است و احتمالا از اوایل صبح در دسترس تمام کاربران بازی قرار خواهد گرفت. در پایان برای سینما دوستانی که با Fortnite آشنا نیستند، باید بگوییم که این بازی به‌صورت رایگان روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ویندوز، مک و iOS در دسترس است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده