نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۲

بازی واقعیت مجازی Moss به صورت فیزیکی عرضه خواهد شد

بازی واقعیت مجازی Moss ماه آینده به صورت فیزیکی برای پلی‌استیشن VR عرضه خواهد شد.

سال گذشته بازی واقعیت مجازی رنگارنگ Moss از طریق فروشگاه پلی استیشن به صورت انحصاری برای هدست پلی استیشن VR منتشر شد و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی پلتفرمر به صورت فیزیکی نیز عرضه خواهد شد.

این خبر به وسیله فروشگاه آمازون که این محصول را در وب‌سایت خود لیست کرده است، منتشر شده است و در کنار آن تاریخ انتشار و تصویر باکس آرت نسخه فیزیکی بازی نیز قابل مشاهده است. با توجه به اطلاعات انتشاریافته، نسخه فیزیکی بازی Moss با قیمت ۲۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. بدون شک کسانی که پیش از این بازی Moss را تهیه کرده‌اند، می‌دانند که قیمت این نسخه دقیقا مشابه قیمت نسخه دیجیتالی است. با این حال کسانی که تاکنون اقدام به تهیه بازی نکرده‌اند، خوش‌شانس هستند و برای خرید بازی همان مبلغی را پرداخت می‌کنند که دارندگان نسخه دیجیتالی پرداخته‌اند.

بازی Moss یک بازی پلتفرمر رنگارنگ به حساب می‌آید که در تاریخ هشتم اسفندماه سال گذشته (۲۷ فوریه) منتشر شد و توسعه و انتشار آن بر عهده استودیو پالی‌آرک گیمز بوده است. بازیکنان در این بازی در نقش یک موش جوان با نام «کویل» قرار می‌گیرند که آرزوهای بزرگی دارد. بازیکنان باید این کاراکتر را در نبرد با دشمنان مختلف و حل پازل‌های پیچیده راهنمایی کنند تا از این طریق راهی برای نجات عموی کویل بیابند.

آیا برای مشاهده تصویر روی جلد نسخه فیزیکی بازی Moss کنجکاو هستید؟ شما می‌توانید این باکس آرت را در انتهای مطلب مشاهده کنید. همانطور که پیش از این ذکر شد، بازی Moss در حال حاضر از طریق PlayStation Store در دسترس است و در تاریخ بیست‌ودوم خردادماه (۱۲ ژوئن) به صورت فیزیکی عرضه خواهد شد. اگر به اضافه‌کردن نسخه فیزیکی بازی به مجموعه خود علاقه دارید، می‌توانید آن را از فروشگاه آمازون سفارش دهید.

Moss

شما می‌توانید اخبار پیشین بازی Moss را در صفحه اختصاصی آن مشاهده کنید و نظرات خود را در رابطه با این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده