نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

تاریخ انتشار بازی واقعیت مجازی Moss با انتشار تریلر جدیدی مشخص شد

استودیو پالی‌آرک گیمز سرانجام تاریخ انتشار بازی واقعیت مجازی و پلتفرمر Moss را اعلام کرد.

هفته گذشته استودیو Polyarc Games برای اعلام تاریخ انتشار بازی واقعیت مجازی Moss آماده نبود، چرا که آنها این خبر را برای روز رئیس جمهوری نگه داشته بودند. در جدیدترین اخبار بازی، استودیو پالی‌آرک گیمز اعلام کرد که بازی Moss در تاریخ هشتم اسفندماه (۲۷ فوریه) از طریق پلی‌ استیشن 4 برای هدست پلی‌ استیشن VR منتشر خواهد شد.

این اخبار به طور مستقیم از طریق حساب رسمی استودیو پالی‌آرک گیمز در توییتر اعلام شده است. پیش از این تاریخ انتشار دقیقی برای بازی Moss اعلام نشده بود و تنها می‌دانستیم که این بازی واقعیت مجازی در ماه فوریه سال جاری منتشر خواهد شد. این تنها خبری نیست که از این بازی واقعیت مجازی پلتفرمر منتشر شده است و پیش‌خرید‌کنندگان بازی Moss یک تِم پلی‌استیشن و یک اواتار از شخصیت اصلی بازی یعنی کویل به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد. البته این تِم چندین ماه پیش در دسترس قرار گرفت و در تریلر زیر می‌توانید آن را تماشا کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

بازی Moss حقیقتا در زمان خوبی منتشر خواهد شد، زیرا هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR را می‌توان از حالا تا تاریخ دوازدهم اسفندماه (۳ مارس) با تخفیف خریداری کرد. بازی Moss یک بازی انحصاری برای هدست پلی‌استیشن VR است که در تاریخ هشتم اسفندماه (۲۷ فوریه) منتشر می‌شود و تریلر زمان عرضه آن را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. فراموش نکنید که نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده