// جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸

دومین رویداد Street Fighter بازی Monster Hunter World آغاز شد

کمپانی Capcom دومین رویداد Street Fighter بازی Monster Hunter: World را با محوریت آیتم زره Sakura در دسترس قرار داد.

اگرچه رویداد Kulve Seige بازی Monster Hunter World به پایان رسیده است، اما سازندگان بلافاصله ماموریت Crossover جدیدی را برای دارندگان نسخه ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4 این بازی در دسترس قرار داده‌اند. دومین رویداد Street Fighter این بازی دیروز که مصادف می‌شود با تاریخ ۳ مه (۱۳ اردیبهشت) آغاز شد و کاربران این شانس را دارند که آیتم زره Sakura را به دست آورند.

بازیکنان می‌توانند آیتم یاد شده را در یک چالش سه مرحله‌ای با نام Empress in Full Bloom به دست آورند. ماموریت یاد شده تا تاریخ ۱۰ مه (۲۰ اردیبهشت) در ساعت‌های مختلف در بازی نمایان می‌شود. گفتنی است که برای انجام این ماموریت باید Hunter Rank لول ۱۲ یا بیشتر را در اختیار داشته باشید تا به شکار هیولای Pink Rathian بروید.

کاربران با به اتمام رساندن این ماموریت می‌توانند از آیتم‌های مورد نیاز برای ساخت آرمور Sakura استفاده کنند و پس از پوشیدن آن شاهد همان پوشش همیشگی کاراکتر‌ یاد شده در بازی Street Fighter خواهند بود.

گفتنی است که این دومین رویداد Street Fighter بازی مانستر هانتر ورلد به شمار می‌رود؛ طوری که اولین رویداد آن بر پایه کاراکتر Ryu برگزار شده بود که کاربران با انجام ماموریت Down the Dark توانستند از این محتوا بهره‌مند شوند. در حالی که رویداد یاد شده به اتمام رسیده است، اما کمپانی کپکام اعلام کرد که در آینده باری دیگر این رویداد را برگزار خواهد کرد.

البته گفتنی است که زره ساکورا تنها تجهیزات Crossover بازی Monster Hunter World به شمار نمی‌رود؛ طوری که در آن سو کاربران هم‌اکنون می‌توانند از رویداد Devil May Cry نیز بهره‌مند شوند. کاربران با انجام این ماموریت می‌توانند پوشش و شمشیر معروف Dante را به دست آورند. برای اطلاع از این رویداد می‌توانید به مطلب پیشین در زومجی مراجعه کنید.

بازی Monster Hunter World هم‌اکنون برای کنسول‌های PS4 و Xbox One در دسترس است و در انتهای سال جاری میلادی نیز برای پی سی منتشر می‌شود. این بازی در زومجی توانست نمره عالی ۹ را دریافت کند. در صورت تمایل می‌توانید نقد کامل آن را در این لینک مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بازی Monster Hunter: World را می‌توان شروعی تازه برای سری Monster Hunter دانست که واقعا نیاز به تغییرات اساسی داشت. کپکام به‌خوبی توانست با ساخت World این تغییرات را اعمال کرده و هواداران بی‌شماری را سمت این مجموعه بکشاند. با اینکه Monster Hunter: World مشکلاتی را به دوش می‌کشد، ولی نمی‌توان منکر جذابیت و سیستم گیم‌پلی غنی و اعتیادآورش شد که می‌تواند ساعت‌ها و ماه‌ها شما و دوستان‌تان را سرگرم کند. 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده