نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

بسته گسترش‌دهنده Natural Disasters بازی Cities: Skylines برای کنسول‌ها منتشر می‌شود

کمپانی پارادوکس اینتراکتیو اعلام کرد که بسته گسترش‌دهنده Natural Disasters بازی Cities: Skylines اواخر ماه جاری برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

کمپانی پارادوکس اینتراکتیو سال گذشته بازی Cities: Skylines را در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قرار داد و از آن زمان با انتشار مداوم بسته‌های الحاقی و حتی مادها به پشتیبانی از این نسخه‌ها پرداخته است. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی Paradox Interactive از انتشار محبوب‌ترین بسته گسترش‌دهنده بازی Cities: Skylines نسخه کامپیوتر یعنی بسته Natural Disasters برای PS4 و Xbox One در تاریخ بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه (۱۵ می) خبر داده است.

بسته گسترش‌دهنده Natural Disasters انواع بلایای طبیعی را به بازی اضافه می‌کند و بازیکنان می‌توانند از آنها در شهرهایشان استفاده کنند. این حوادث طبیعی شامل نشست زمین، گردباد، سونامی، زمین لرزه، آتش‌سوزی جنگل و حتی برخورد شهاب سنگ خواهد بود. این بلایا به صورت تصادفی در بازی رخ می‌دهند، اما بازیکنان می‌توانند در صورت تمایل به صورت دستی آن‌ها را فعال کرده و شهروندان را عذاب دهند.

به منظور مقابله با این بلایای طبیعی نیز سیستم‌های هشداردهنده جدید و گزینه‌هایی برای اقدام متقابل به بازی اضافه شده است. این DLC همچنین یک حالت سناریو برای بازی به ارمغان می‌آورد که بازیکنان از طریق آن می‌توانند با استفاده از بلایای طبیعی موقعیت‌های مختلفی خلق کنند و آن‌ها را با دیگر بازیکنان به اشتراک بگذارند.

بازی Cities: Skylines در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC در دسترس است و امکان تهیه نسخه‌های کنسولی آن از فروشگاه آمازون وجود دارد. شما می‌توانید تریلر معرفی بسته گسترش‌دهنده Natural Disasters برای کنسول‌ها را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده