// چهار شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸

بازی Just Cause 3 را به رایگان تجربه کنید

اعضای سرویس Xbox Live Gold می‌توانند آخر هفته جاری بدون صرف هیچ‌گونه هزینه‌ای اقدام به تجربه بازی Just Cause 3 کنند.

سومین بازی سری Just Cause در حالی در سال ۲۰۱۵ توسط استودیو Avalanche (اوالانچ) و کمپانی Square Enix (اسکوئر انیکس) تحت عنوان بازی Just Cause 3 روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه شد که از سوی منتقدین به دلیل آزادی عمل، مکانیک‌های تخریب‌پذیری و تمرکز روی خلاقیت بازیکنان، مورد تحسین و در بخش‌های داستانی و فنی مورد انتقاد قرار گرفت. اگر از کاربران کنسول Xbox One و سرویس Xbox Live Gold هستید و تا‌کنون فرصت گشت و گذار در جزیره مدیچی را نداشته‌اید، آخر هفته جاری را از دست ندهید؛ زیرا طبق جدید‌ترین اخبار بازی، از فردا تا روز دو‌شنبه هفته آینده قادر به تجربه رایگان بازی Just Cause 3 خواهید بود.

دنیای بزرگ این بازی که مساحتی معادل با ۴۰۰ مایل مربع ( ۱۰۰۰ کیلومتر مربع) دارد و المان‌های محیطی متعددی را در خود جای داده است، از دشمنان، تاسیسات قابل نابودی، وسایل نقلیه بزرگ و کوچک و سلاح‌های متنوع پر شده است. در بازی Just Cause 3 در قالب شخصیت ریکو رودریگز، پروتا‌گونیست مجموعه Just Cause، وارد جزیره‌ای خیالی در مدیترانه می‌شوید که تحت کنترل دیکتاتوری به نام ژنرال سباستیانو دی راولو است. ریکو در کنار گروه انقلابی و ماریو فریگو، دوست قدیمی‌اش به از بین بردن پایه‌های قدرت دی راولو و آزاد کردن جزیره مدیچی می‌پردازد.

آن دسته از کاربران سرویس ایکس باکس لایو گلد که علاقه‌مند به تجربه بازی Just Cause 3 هستند، می‌توانند از ساعت ۳ صبح به وقت منطقه زمانی شرقی، روز ۳ مه (ساعت ۱۱:۳۰ صبح به وقت تهران، روز ‍۱۳ اردیبهشت) با مراجعه به فروشگاه مایکروسافت اقدام به دریافت رایگان بازی مذکور کنند. تجربه رایگان این بازی تا ساعت ۲:۵۹ به وقت منطقه زمانی شرقی، روز ۷ مه (۱۱:۳۰ صبح به وقت تهران، روز ۱۷ اردیبهشت) امکان‌پذیر خواهد بود و در صورت خرید بازی، میزان پیشرفت و اچیومنت‌ها به نسخه کامل منتقل می‌شود.

تمامی دارندگان پلتفرم ایکس‌باکس وان می‌توانند بازی Just Cause 3 را با ۸۰ درصد تخفیف خریداری کنند. همچنین Expansion Pass این بازی به نام Air, Land and Sea برای مدت محدودی با تخفیف ۷۵ درصدی قابل خرید است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده